Onko kellää kokemuksia auton yliteippaukseta? On vissii aika paljo halvempi kun maalaus tai näin oon kuullut.. Kertokaas mielipiteitä ja saa suositella paikkoja jos jollain tiedossa joku hyvä paikka...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Auton teippaaminen?
Collapse
X
-
Onko kellää kokemuksia auton yliteippaukseta? On vissii aika paljo halvempi kun maalaus tai näin oon kuullut.
Ei se ihan "ilmaista" ole sekään. Työn osuushan siitä hinnakkaan tekee ja wrapitkin on aika kalliita verrattuina normiteippeihin.
Kysely ja hintavertailu (maalaus/teippaus) kannattaa, kuitenkin kyse aika kalliista operaatiosta.
Comment
-
Vieras
Hinnat vaihtelee tonnista useampaan. Kannattaa selvittää samalla, teipataanko myös ovien välit yms vai vain ulos näkyvät osat. Vaikuttaa hintaan huomattavasti.
Samalla myös takuuta työlle on syytä kysyä. Ei siis vain teipeille, vaan asennusvirheistä johtuville teipin irtoamisille yms. Teippaajia kun on monenlaisia.
Comment
-
Saa aika paksun kerroksen 5 gallonalla dippiä. Täällä muistan lukeneeni jonkun dipanneen itse a4 sedanin ja dippiä meni 5,5l ja 4 purkkia ohennetta. Tonnin pintaan taitaa mennä jos liike dippaa auton. Yliteippi.fi mainostaa sivullaan henkilöauton teippauksen maksavan n.1000-1600e. En usko että tohon olisi laskettu oven välien teippausta.
Comment
Comment