Jossain vaiheessa ajatus hissukseen uusia alustan palikoita..
Saako miten pitkälle yllämainittuun kulkineeseen puslia/tukivarsia/niveliä ihan tarvikkeena?
Olen antanut itseni ymmärtää että ainakin seuraavat saisi tarvikkeena; (
alatukivarsi
441 407 151 A vasen
441 407 152 A oikea
raidetangon pää ulompi
443 419 811 D vasen
443 419 812 D oikea
Kannattaako muuten uusia samalla myös sisemmät päät?
ns. apurungon puslat kaiketi saanee myös, toinen kysymys kuuluukin, kannattaako ostaa tarvikepuslia vaiko suosiolla hakea orggis tavaraa? Nivelissä yms. ainakin suosin itse OEM valmistajien tuotteita.. ja jätän motonetin halvimmat tuotteet hyllyyn.
Entäs saako em. autoon alkuperäistä _parempia_ puslia?
Entäs peräpään puslat & nivelet?
Keulan puslahommat joskus tehtykin..
Kokemuksia etenkin perän pusla rempasta otetaan vastaan. Missä järjestyksessä olisi mielekästä edetä etenkin perän puslien osalta..? Kun ei viitsisi odotella yksittäisen osan laukeamista, vaan mieluummin tekisi/teettäisi vähän isomman homman kerrallaan.
Saako miten pitkälle yllämainittuun kulkineeseen puslia/tukivarsia/niveliä ihan tarvikkeena?
Olen antanut itseni ymmärtää että ainakin seuraavat saisi tarvikkeena; (
alatukivarsi
441 407 151 A vasen
441 407 152 A oikea
raidetangon pää ulompi
443 419 811 D vasen
443 419 812 D oikea
Kannattaako muuten uusia samalla myös sisemmät päät?
ns. apurungon puslat kaiketi saanee myös, toinen kysymys kuuluukin, kannattaako ostaa tarvikepuslia vaiko suosiolla hakea orggis tavaraa? Nivelissä yms. ainakin suosin itse OEM valmistajien tuotteita.. ja jätän motonetin halvimmat tuotteet hyllyyn.
Entäs saako em. autoon alkuperäistä _parempia_ puslia?
Entäs peräpään puslat & nivelet?
Keulan puslahommat joskus tehtykin..
Kokemuksia etenkin perän pusla rempasta otetaan vastaan. Missä järjestyksessä olisi mielekästä edetä etenkin perän puslien osalta..? Kun ei viitsisi odotella yksittäisen osan laukeamista, vaan mieluummin tekisi/teettäisi vähän isomman homman kerrallaan.
Comment