Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin korottaminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audin korottaminen

Saako tommoseen S-line Audiin jotenkin lisää maavaraa? Olen uutta autoa hommaamassa ja mietityttää, että en madallettua haluaisi, mutta tuntuisi tyhmältä sitten jättää muuten hyvä auto ostamatta vain sen takia, että siinä on S-line alusta. Onnistuuko korotus kohtalaisilla kustannuksilla?

Periaatteessa kai tehdas sport-alustaan voinee päästä vain vaihtamalla iskarit ja jouset (ottaen huomioon painoluokat jne). Vakioalustaan paluuseen on sitten vakaajatangot ohuemmat ja muuta, mutta tuskinpa haittaa vaikka ne olisikin sport/s-line mallin tangot.

Mielestäni tuo tehdas sport-alusta on ihan pätevä myös, vaikka vähän madallettu on.

Jos tuo s-line alusta on kohtuu kilometreillä niin varmaan sen saa myytyä täälläkin haluaville.

Comment

Huonon tien paketti hoidetaan ainakin a3 laittamalla muovilautaset jousen molemmin puolin.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja msuomal Näytä viesti
        Saako tommoseen S-line Audiin jotenkin lisää maavaraa? Olen uutta autoa hommaamassa ja mietityttää, että en madallettua haluaisi, mutta tuntuisi tyhmältä sitten jättää muuten hyvä auto ostamatta vain sen takia, että siinä on S-line alusta. Onnistuuko korotus kohtalaisilla kustannuksilla?
        Tämä nyt kuuluu ideana samaan kategoriaan kuin se, että ostaa Country Golfin ja tontittaa sen. Tätä nimittäin itse joskus mietin. Toki jos se pitää olla sisältä ja ulkoa S-linea niin mikäpä siinä, mutta käsittääkseni S-linea on myös ollut ihan normaalialustallakin.

Comment

Working...
        X