Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 Avant B7

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 Avant B7

    ostaa täräytin vm. -08 1.9tdi farkun. valmistetty lokakuussa -07 ja rekisteroity tammikuussa -08 ja on koriltaan B7. on herännyt seuraavanlaista ajatusta. parkkitutkan asennus, DRL asennus ja lisäpitkät. juurikin niin kuin http://www.nettiauto.com/audi/a4/554...itys=rehtiauto edellisessä. joka oli -03 / -04 sedani. ja siihen asentelin ko. tuotteet ilman ongelmia. mutta tämä nykyinen on ilmeisesti jonkin verran ronkeli sähköasennusten sunteen esimerkkinä ku kokeilin laittaa vitosen ledit parkkeihin niin pikkasen tuikuttaa ja sitten kokeilin ihan oikeita can ledejä niin toinen toimiin ja toinen vilkkuu kolmekertaa ja sit sammuu ja normi w5w toimii ok. sama takana kun tungin takavaloihin ba15 kantaisen ledin vilkuttaa kokoajan. rekkarivaloiksi can ledi putket ja peräluukun varoitus valoksi osramin (ei viissiin can) ja molemmat pelaa vilkkumatta. tietääkä joku mistä moinen vilkutus tai kolme välähdysta ja sammuminen johtuu.

    onko jotain erikoista mita pitäisi ottaa huomioon kun alan työntään parkkitutkaa paikoilleen. tai lisäpitkiä. kunpainenkin tulee rosvoliittimellä, pitkille releenseen herätevirta ja parkkitutkalle käyttövirta.

  • #2
    keksin perjantai-illaksi tekemistä: ostin valeo beep & park kit3 peruutustutka-sarjan ja asentelin sen paikoilleen. viistuntia sain kulumaan komiasti kun tuhertelin oikein huolella ( äärimmäisen hyvät kuvalliset ohjeet puskurin irroitukseen) . ohjetta lukiessa ilmeni asia jota ei oikein tollo suostunut tajuamaan, mutta sähköposti kysymys maahantuojalle selvitti heti mistä on kyse => keskusyksiköstä lahtee kolme johtoa joista yksi (punainen) peruutus valon + johtoon. musta peruutusvalon maahan, mutta viisastelin että kannattaa laittaa se runkoon kun asennuspaikan vieressä on sopivasti siinä käytössä oleva liitin. ja se kolmas (pinkki) piti ohjeen mukaan (kuva) rosvoliittimellä ratin alla olevaan +ACC johtoon. tätä mietin että mikä vidu se on, mutta sain ohjeen että virtalukon pohjasta etsiä johto jossa on +12v kun virrat päällä ja 0v kun virrat pois päältä. helppo homma pienoisautoilua aikoinaan harrastaneelle (tasavirta kytkennät).

    asennuksen suoritin tässä järjestyksessä:
    -rattitunnelin ja huoltokirjakotelon purku ja sulakerasian kansi pois
    -näyttö koelaudalle ja pinkki johto virtalukon pohjaan keltaiseen johtoon (hävettää tunnustaa rosvoliitokset)
    -johdot (näytönjohto ja se pinkki) kynnys muovien alla takapenkille ja takapenkki irti ja kaadoin selkänojat
    -peräkontin purku
    -johdot perille ja keskusyksikön asennus
    -puskurin irroitus => valmiit paikat merkitty antureille => reijät puskuriin
    -anturipiuha keskusyksiköltä kolaripuskurin päälle => puskuri paikoilleen heppiin => anturijohdot ulos
    -TÄSSÄ VAIHEESSA FIKSU OLISI TESTANNUT LAITTEEN TOIMIVUUTTA JA ASENNUKSEN ONNISTUMISTA
    -puskuri kiinni => anturit paikoilleen
    -peräkontin sivupanelit paikoilleen => tavarat autoon=> takapenkin selkänojat pystyyn=> takaistuin paikoilleen

    thats it sitten kokeilemaan ja TOIMIHAN se
    jos mahdollista niin asennusajankohta olisi pitänyt valita paremmin kuin perjantai-ilta työpäivän päätteeksi hämärässä taskulampun valossa ja tihkusateessa (oli onneksi autokatos mutta kylma meinasi ottaa alaselkään kun 190cm ja REILU 100kilonen pötkäle yrittää ahtautua nelos avantin perään työkalujen kanssa.

    merkkiliike myy beep &park kit1 151€ ja seat.fi antoi saman hinnan sekä asennettuna 495€ ja toi ykkössarja ei sisällä näyttöä (vain ääniyksikön) joten voi vai arvailla marmori / autosähköliike asennuksen hintoja.

    vielä pitänee selvittää saako valeon sarjan antureita maalata korin väriin.
    Viimeksi muokannut JVL74; 11.5.2013, 20:28. Perustelu: dämet oli kirtus vireitä:)

    Comment

    Working...
    X