Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lokarin korjaus vakuutusyhtiön toimesta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Lokarin korjaus vakuutusyhtiön toimesta

Kävi huono/hyvä säkä;
    Huono säkä: Hörhö(kortiton rattijuoppo) kolhi moottoritiellä mun vasemman etulokarin ja pakeni paikalta
    Hyvä säkä: Siviilipoliisi näki tilanteen ja lähti takaa-ajoon. Hörhö on saatu kiinni. Onneksi oli kanssa kuiva keli eikä ketään viereisellä kaistalla. Ja mulla tarpeeksi iso auto.

Nyt on lokari rutussa ja menee korjaukseen.
    Lommo on pienehkö, en nyt vielä osaa sanoa, oikovatko vai vaihtavatko.

Kysymys koskee sinkittyä koria.
    Tämänhän pitäisi olla kokosinkitty kori. Kestääkö sinkitys oikomisen? Eli kestääkö oiottu lokari enää suomen suolamössöjä?

Entäpä jos yhtiö haluaa laittaa tarvikelokarin.
    Niitä ei varmaan ole sinkitty?

Vakuutusyhtiöiden kanssa on ollut aina vaikeaa tapella,
    pitäskö mun yrittää vaatia alkuperäisosaa tilalle oikomisen tai muun osan sijasta?

Sinkitys haituu aika pitkälti jos sitä oiottavaa kohtaa lämmitetään esim. pillillä oikomisen yhteydessä. Vakuutusyhtiö on mielestäni velvollinen korjaamaan auto siihen kuntoon mitä se oli ennen kolariakin. Sanot että haluat auton korjattavan paikallisessa merkkiliikkeessä. Eipä ne merkkiliikkeessä paljon tarvikeosia asentele..

Comment

Kyllä se sinkitys oikomisen kestää normaalioloissa, eikä noita peltejä ole juurikaan tapana pillilä kuumennella oikomisen takia. Jos kyseessä ei ole joku pieni lommo, niin yleensähän noihin uusi lokasuoja laitetaan, koska ovat verrattaen halpoja siihen, että joku oikoisi noita tunteja.

Tarvikeosia on sinkittyjä ja sinkittämättömiä. Yleensä sinkittyjä niihin missä on orggiksenakin ko. pinnoite.

Comment

Mulle tuli lommo vasempaan takalokariin parkkipaikalla vastapuolen peruutettua paikallaan olevaan autooni, muutaman sentin syvyinen lommo. Vakuutusyhtiön piikkiin korjaus Kuopion Laakkosella peltiä oikomalla. Työn jälki moitteeton ja eihän tuo vielä ole alkanut tuosta ruostua...Aikaa siitä on nyt kolme vuotta.

Kysyin huvikseni korjaussummaa ja oli jokin nelinumeroinen eurosumma, alkoikohan kakkosella...

Comment

Working...
        X