Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sivupeili heiluu B5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Sivupeili heiluu B5

    Ongelmana on 1997 B5:ssä heiluva sivupeili.
    Otin videon miten heiluu: https://www.dropbox.com/s/625xtido7g...2017.19.41.mov

    Miten tuota kannattaa tuosta lähteä räjäyttämään atomeiksi tuosta eteenpäin ja missä vika voi olla? Autossa on napista oviavasten taittuvat peilit. Pelaa tällähetkellä vain toisella puolella.

  • #2
    oisko moottori hajonnu? kuuluuko mitään ääntä peilin luonta, kun painat napista peilit sisään. mulla heilui kanssa kerran repsikan peili mutta korjaantui kun käytti peilit kiinni ja auki

    Comment


      #3
      Joo ei kuulu hurinaa. Onko siellä sitten rattaat löysällä tmv. kun noin tekee?

      Comment


      • #4
        no itse veikkaan että siellä on moottori joka siirtää peilin oikeaan asentoon ja moottori on sökö.. tämä on minun arvaukseni, viisaammat korjatkoot

        Comment


        • #5
          Taisi olla aika vaikea noita vaihtaa erikseen. Helpoin tie on etsiä esim. eBaysta ehjä runko ja vaihtaa siihen nykyinen kuori ja peili. Kannattaa huomioida, että sisäänkääntyvissä peileissä on erilainen liitin autoon päin, kuin peruspeileissä.

          Comment


            #6
            Sain moottorin hurisemaan kun vähän renkkasin napista. Saa käden kanssa avittaen auki sekä kiinni, mutta molemmissa asennoissa jää "löysäksi". Kiinnostaisi katsoa miltä tuo systeemi näyttää, mutta vaatiiko ovipahvin irroituksen?

            Edit: Sain yleisöljyn avulla skulaamaan. Avainsana tuohon heilumiseen oli juurikin se, että se moottori kloksauttaa sen paikalleen. Kiitos jelpanneille. :)
            Viimeksi muokannut juuhok; 26.4.2013, 18:28.

            Comment


            • #7
              no hyvä, että tuli kuntoon.

              Comment

              Working...
              X