Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Madalluksen jälkeinen ulina taka-oikealta. A4 b5 quattro.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Madalluksen jälkeinen ulina taka-oikealta. A4 b5 quattro.

    Mistähän mahtaa johtua ja tulla, kun madalluksen jälkeen alkoi kuulumaan tietyissä nopeuksissa esim. n.40kmh sellainen selvä korkeahko ulina. Pystyn paikallistamaan sen selvästi oikealle taakse. Kuuluu kytkin pohjassa ja ilman. Ymmärsin, että on ollut tapauksia jossa vanhat vetarit ovat kuluneet vanhalla ajokorkeudella ja korkeuden muututtua alkaa ääntää. Vai voiko olla bensapumppu ja sattumalta alkoi heti madalluksen jälkeen...perän öljyt vaihdan mahdollisimman pian niin se sulkee ainakin huonot öljyt pois.

    Kiitoksia taas jo etukäteen.

    #2
    Ettei olis ihan vaan laakeri. Koita kaarteissa vaikuttaako ääneen kun kuorma lisääntyy/vähentyy.

    Comment


    • #3
      Re: Madalluksen jälkeinen ulina taka-oikealta. A4 b5 quattro.

      Ei ole semmosta laakeri ulinaa, niitten kanssa tahein parivuotta sitten. Enemmänkin jo melkein vihellystä kuitenkin jotenkin vaimeahko..vaikuttaisi olevan pintakaasulla kuultavissa mutta ei aina. Jos ääni liittyisi voimansiirtoon niin vaikuttaako kytkimen painaminen asiaan?

      Comment


      • #4
        Sääditkö kulmat madalluksen jälkeen? Voiko olla mahdollista että kumi/vanne ottaa kiinni johonkin, ja kuulet ulinan vain tuossa 40km/h vauhdissa kun rengasmelu ei peitä sitä alleen.

        Comment


        • #5
          Re: Madalluksen jälkeinen ulina taka-oikealta. A4 b5 quattro.

          No itseasiassa en säätänyt vielä. Ens viikolla olis tarkoitus niin siitä selviää ainakin se.

          Comment

          Working...
          X