Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A5:een paremmat jarrut

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A5:een paremmat jarrut

    Noniinh..Sunnuntain Alastaron keikka osoitti, että A5:n jarrut kaipaa päivitystä. Asia muutenkin ajankohtainen kun jo viime kerralla katsastusmies kehoitti vaihtamaan pikkuhiljaa levyjä.

    Muutamalta tutulta kysyttyäni sanottiin, että Nationalin levyt olisivat kohtalaiset.
    Sekä Ferodon 2500 palat.
    Mitä mieltä?
    Tosin Ferodolta saa omiakin levyjä, olisivatko paremmat kuin nuo Nationalin?

    Tarkoitus on siis pääsääntöisesti ajaa ihan siviilissä mutta nämä kerhon muutamat ratavuorot saatan kiertää jos aikataulut sallii.

    Ja sitten..joku osasi varoitella, että etupäässä saattaa olla kahta eri ympärysmittaa levyillä. Riippumatta moottorista yms. eli pitäisi mitata ennen kuin tilaa, onko näin?!

    -Kiitos vastauksista..

    #2
    Jos sinulla on tuossa 345mm levyt, suurin ongelma on alkuperäisten palojen materiaali joka ei kestä rata-ajoa lainkaan. Itse ratkaisin tämän nykyisessä ja edellisessä vaihtamalla EBCn keltaiset palat joilla ongelma väheni. Mikäli rata-ajo pysyy vähäisenä, tässä lienee ratkaisu. Alkuperäiset levyt eivät ole ongelma, ovat laadullisesti hyvää tavaraa. Jos enemmän rataa, silloin pitää tehdä radikaalimpia muutoksia. Itse vaihdoin juuri RS:n jarrusetin omaani.

    Comment


      #3
      nyt on koitettu mitata..320mm levyt edessä..Parempaa levyä/palaa vaan alle!

      Comment


        #4
        Nesteet kannattaa myös vaihtaa paremmin kuumuutta kestäviin.

        Comment


          #5
          Tuoreet vakionesteet kestävät katuautossa oikein hyvin, palojen materiaali sieltä pettää. Kilpakalusto on toinen asia.

          Comment


            #6
            Juu. Nesteet on toki myös menossa vaihtoon. pitää kysellä levy/palat myyjältä hyviä vaihtoehtoja.

            Comment


              #7
              Itse suosin ebc levyt uritettuna ja ferodon ds2500 palat yhdistelmää, on todettu toimivaksi kovassakin ajossa.

              Comment


              • #8
                Ite tekis mieli hommata joku BBK paketti adam's rotorsilta tai StopTechiltä, mutta ovat niin hemmetin kalliita. Audizinestä oon koittanut bongailla noita tarjouksia, mutta kalliiks ne silti tulis.

                Comment


                  #9
                  Tuosta: http://audisrs.com/about44802.html

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                    Kiitti linkistä! Vielä kun olis rahat koossa :)

                    Comment

                    Working...
                    X