ravistaa rattia noin 85-90km/h vauhdissa,renkaita tasapainoitettu,uudet tukivarret,kumipuslat,raidepäät,etuiskarit ja jarrulevyt/palat ja ravistaa edelleen,ravistaa myös kyseisessä nopeudessa myös jarruttaessa ja renkaat on sitten oikealla tiukkudella joten MIKÄ MÄTTÄÄ?? mennee toi hermo kohta jos vikaa ei löydy.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s6 (c4) ravistaa??
Collapse
X
-
pyöränlaakerit ja uudet renkaat varmaan seuraava vaihtoehto.. tekeekö kesä ja talvi renkailla saman?
Comment
-
AJN
-
Matias36
Oletkos kellottanut että uudet jarrulevyt varmaan suorat,.minä ainakin saanut tarvikeupasta valmiiksi kieroja levyjä aikanaan. Toki luulen että Zimmerman(Saksa) sinun Audisi uusien levyjen valmistaja ja kuulu hyvästä laadustaan. Laakerivikaa en usko syyksi,.jos ne niin kuluneet että aiheuttavat tärinää on jurinan oltava melkoinen.
Comment
-
Onko spacerit pelissä kiinni? Mä revin murjotut spacerit pois edestä ja jo loppui ravistus. Jos on, niin kokeile ilman.
Comment
-
Sanoit vaihtaneesi kumipuslat. Tarkoitatko kumipuslia alatukivarren/kallistuksenvakaajan läpimenossa?
Todennäköisesti tarkoitat niitä vulganoituja kumipuslia, jotka ovat alatukivarren kiinnityksessä (apurunkoon). Nämä olettamuksella, että ässässä on samanlainen pyöräntuenta kun samanikäisessä 2,5 TDI:ssä. Vetarit etc. on ainakin samaa rautaa.
Yksi vaihtoehto saattaa olla jo mainittu jarrusylinterin ryytyminen->jarrun kihnuttaminen+levyn vääntyminen vikkelästi.
Suosittelisin tarkastamaan kallistuksenvakaajan runkokiinnityspuslienkin kunnon. Saattaa myös aiheuttaa ravistusta...varsinkin jarruttaessa.
Itsellä on ollut hiukkasen samanlaista oirehdintaa. Pieni ravistus on kyllä poistunut talvirenkaisiin siirtymisen myötä. Olen vaihtanut paljon rautaa alustaan (pyöränlaakerit, yläpuslat, alatukivarret, raidetanfon päät, iskarit+jouset etc.) ....alla Saksan tuliainen. Muuten ihan jees peli, mutta kyllä sen huomaa että autobaana syö laakereita etc. eri tavalla kun Suomen monttuiset nilkutuspikikset.
Sen mitä voi sanoa selkeäksi plussaksi on että pultit lähtee AUKI ilman, että tarttee vetää joka osaa punahehkuiseks. AH, TIESUOLA, TUO KAIKKIEN AUTONKORJAAJIEN ONNI !
Comment
-
p0rkkiz
Ettei olisi sama vika kuin niiiin monessa ford focuksessa joilla on ajettu 50-100tkm. Tyyppi vikana vetarit. En väitä että autosi olisi fooorti mutta ilmeni ainakin ukon autossa 80-90km/h vauhdissa tärinänä... kiihdytyksissä varsinkin vittumainen... eli vetarit...
Comment
Comment