Alusta tuli saksanmaalta ja odottelee kevättä ja alle laittoa.
Ajatuksena madaltaa kesäksi vielä noin 20mm. Nythän alla tehtaan sport-alusta, mikä madaltaa n. 20mm eli alkuperäiseen verrattuna madallusta tulee 40-45mm. Aiheuttaako madaltaminen sen, että vetarit ottavat joissain tilanteissa (radalla/tiukoissa kaarroksissa) kallistuksenvakaajaan kiinni? Ja jos ottaa niin paraneeko tilanne jäykemmillä vakaajilla?
Kannattaako alustan vaihdon yhteydessä uusia myös puslat jäykempiin esim. powerflex:in tuotteisiin.
Etuvakaajaan vaihtuu uudet alkuperäispuslat (henkselit) ensi viikonloppuna. Etupää rupesi kolisemaan kun mittarissa oli n. 70tkm. Mielestäni kyllä aika erikoista, että noilla kilometreillä jo puslat väljänä. No toisaalta kumiosathan vanhenee vaikkei tulisi paljon kilometrejäkään.
Kokemukset, Neuvot, ohjeet ja mielipiteet ovat erittäin tervetulleita ja kiitos niistä jo etukäteen!
Ajatuksena madaltaa kesäksi vielä noin 20mm. Nythän alla tehtaan sport-alusta, mikä madaltaa n. 20mm eli alkuperäiseen verrattuna madallusta tulee 40-45mm. Aiheuttaako madaltaminen sen, että vetarit ottavat joissain tilanteissa (radalla/tiukoissa kaarroksissa) kallistuksenvakaajaan kiinni? Ja jos ottaa niin paraneeko tilanne jäykemmillä vakaajilla?
Kannattaako alustan vaihdon yhteydessä uusia myös puslat jäykempiin esim. powerflex:in tuotteisiin.
Etuvakaajaan vaihtuu uudet alkuperäispuslat (henkselit) ensi viikonloppuna. Etupää rupesi kolisemaan kun mittarissa oli n. 70tkm. Mielestäni kyllä aika erikoista, että noilla kilometreillä jo puslat väljänä. No toisaalta kumiosathan vanhenee vaikkei tulisi paljon kilometrejäkään.
Kokemukset, Neuvot, ohjeet ja mielipiteet ovat erittäin tervetulleita ja kiitos niistä jo etukäteen!
Comment