Minulla on A3 3.2 aut q 2005. Takavalo on palanut. Ohjekirjan mukaan takavalo irroitetaan vetämällä muovisen lukitusmutterin irroittamisen jälkeen suoraan taaksepäin. No, mutteri irtoaa helposti, mutta lokasuojan puoleiset kiinnikkeet eivät irtoa millään? En oikein uskalla siihen pellin ja lampun väliinkään kovin hirmuiseti ruuvitalttaa laittaa, ettei tule vaurioita. Onko olemassa jotain hyvää käytännön kikkaa, millä takavalo on helppo irroittaa? En tunnu oikein älykkäältä mennä merkkiliikkeeseenkään vaihdattamaan 1€ polttimoa! Hinta töineen on varmasti järjetön? Kiitos
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 takavalon irroitus
Collapse
X
-
Kuulostaa samanlaiselta kuin A6 umpion irrotus. Sinne lampun ja lokarin väliin vain jotai muovia, vaikka pankkikortti tms. Jos sillä ei saa tarpeeksi vääntövoimaa niin lampun ja sen muovin välistä auttaa meisselillä, samalla kun hieman nitkuttaa umpiota. Googlettamalla kyllä löytyi kuvalliset irrotus ohjeet kutoseen.
Comment
-
Olikos tässä yksiosainen takavalo? Mulla lähti (vm2004) irroittamalla kontista se muovinen mutteri ja vetämällä takavaloa auton keulanpuoleisesta päädystä sivulle ja samalla vetää hiukan taakse. Mulla oli kaksi pientä nystyrää siellä päässä mikä taittuu auton kylkeen. Vaikea selittää toivottavasti ymmärsit.
En tarvinnu mitään työkaluja mutta aika jäykkä se on irroittaa. Parit kerrat irroittanu molemmat valot.
Comment
-
joo just sama kutosessakin. Ite laitin siimapakkauksen muovi kotelon(aika ohut) sinne väliin suojaksi ja sitten avitin ohut päisellä meisselillä. Oli se aika tiukassa.
Comment
Comment