Hyvä säkä kävi ajankohdalla, että tuli täys 100%. Itsellä tosiaan 02/08 rekisteröity ja 70% vastaantulo nyt heinäkuussa. Maksettavaa jäi itselle 650€ etulokareista & 160 takalokareista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 Maalinlohkeilu ym
Collapse
X
-
Kun kävin lokareita näyttämässä tuolla Länsiautossa niin työnjohtaja sanoi että vastaus tulee maahantuojalta yleensä parissa päivässä ja näin kävikin. Lisäksi auton pitäisi valmistua työviikon aikana eli ottavat maanantaiaamusta auton työn alle ja se pitäisi saada perjantaina iltapäivällä takaisin. Käyttävät ulkopuolista maalaamoa.
Comment
-
Minä sain vastauksen Airport AC:ltä seuraavana päivänä ja auto pajalle ensi maanantaina. Etulokarit sisuskaluineen vaihdetaan ja arvio kestosta noin yksi viikko. 100% korvaavat.
Sijaisautoa eivät luvanneet kysymyksestäni huolimatta.
Miksiköhän Airportin AC:lla eri linja kuin Tampereen AC ja Oulun Pörhöllä?
Ja auto -09 ja noin 179tkm ajettu.
Konepellin kiveniskut meinasin samalla korjauttaa mutta konepellin maalaus maksaa 850,-, jota pidän kyllä kovana hintana, kun jokatapauksessa molemmat etulokarit maalataan...
täytyy vielä harkita/tinkiä...
Mistä kohtaa muiden takaluukut on lähteneet ruostumaan?
Minulla kilven yläpuolella taitoksessa maalin alta kuplii ja maali aivan ehjä...
Comment
-
Takaluukun kansi pitäisi mennä myös takuuseen. Minulle vaihtoivat entiseen koko kannen. Entinen ruostui juuri samasta paikasta ja lisäksi toisen takavalon nurkasta.
Comment
-
Juuri se takavalon sisimmäinen kulma siinä syvennyksen kantissa missä näkyy ekana. Jos oikein pahan mielen haluaa itselleen, irroittaa hän luukun verhouksen ja kurkkaa miten kauniilta näyttää sama peltiliitos sisältä päin. Vihje: ulkopuolelle leviää sisältä. Alkaneen ruosteen tunnistaa muuten jo ennenkuin se näkyy kun massat niistä takavalojen sisänurkista halkeilee. Samalla vaihtaa umpiruostuneen suojapellin kahvan päälle luukun sisältä ja oikean sisemmän valon ruostuneen pohjan... Se uusi luukku mikä vanhan tilalle sedanissa vaihdetaan ei eroa vanhasta mitenkään muuten kuin kotelovahalla mikä sisälle suihkitaan.Viimeksi muokannut LauriJT; 10.11.2015, 15:30.
Comment
-
On kyllä suolainen hinta aakkosen konepellin maalauksella. Onko se AC:n oma maalaamo missä maalataan? Se selittäisi tuon ryöstöhinnan.
Oma auto menee ensi viikolla lokasuojajumppaan ja maalaukseen. Maalautan konepellin samalla juurikin kiveniskujen vuoksi niin maalaamosta sanoivat hinnaksi 350-400e. Tämä ei siis ole merkkiliikkeen oma maalaamo.
Comment
-
Toi on ihme juttu tuon sijaisauton suhteen. Mulle sanottiin Kouvolan Länsiautossa että maahantuoja ei korvaa sijaisautoa vaan pelkän korjauksen. Tuossa liikkeessä ei kyllä omia sijaisautoja olekaan vaan oiskohan ollut Aviksen vuokra-autot. Tietty jos korjauksessa menee neljä viikkoa niin soittelisin kyllä itsekin sijaisauton perään. Oma auto on paraikaa laitettavana, vein sen maanantaina ja huomenna pitäis saada takaisin. Kyllä tän vajaan viikon kitkuttelee yhdelläkin autolla.
Comment
-
Sijaisautopolitiikasta Airportilta sanoivat, ettei maahantuoja anna, mutta myyjäliikkeen kautta voi saada. Itse ostanut yksityiseltä eli ei toivoakaan.
Omani oli 16-20.11 etulokareiden vaihdossa ja siistiä jälkeä. Maali näytti pesun jälkeen hyvässä valossa sopivan ovien väriin hienosti.
Samalla kysyin takaluukun kuplimista ja lupasivat palata asiaan.
Eilen soittivat ja takaluukku vaihtoon. Eka vapaa aika olisi ollut jo 15.12 mutta se ei itselleni käynyt niin varattiin 4.1.
Kohta ei omaa autoa raaski myydä, kun takuuna vaihdettu jo aiemmin vaihdelaatikko...
Comment
-
Hienosti Audicenter Airport ainakin hoitaa näitä maaliasioita... Kävin about 2kk sitten näyttämässä isän autoa tuolla ruosteiden takia ja tyyppi ottikin kuvat siinä. Sanoi palaavansa asiaan n.2vkon päästä, mutta vieläkin odotellaan soittoa. Ei kauheen hyvää kuvaa kyllä jätä asiakaspalvelusta kun ei viitsitä asioita edes hoitaa loppuun.
Comment
-
Manuaali laatikolla. 135tkm ajettu ja perushuollon jälkeen huoltoselstetta läpikäydessä neuvoja totesi kylmästi, että vaihdelaatikko täytyy vaihtaa.... Muutaman hetken luulin olevan piilokamerassa. Vetoakselin laakeri rikki ja vetari rikkonut vaihdelaatikon kuoren. Parin viikon viestittelyn jälkeen lupasivat osista 70% ja työt maksoin itse. Vaihdelaatikko ja kytkin uusittiin ja olikohan lasku noin 9500, josta minulle jäi reilu 3k€...
Eikä kuulemma aiemmin ole ollut tälläistä tapausta... No puolituttu AC.n huoltomies totesi että näitä on melkein viikoittain. Ilmeisesti Golfeissa kanssa yleinen ominaisuus.
Että tällläistä Audi laatua, mutta todella hyvin hoitavat reklamaatiot.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aakkonen Näytä viestiManuaali laatikolla. 135tkm ajettu ja perushuollon jälkeen huoltoselstetta läpikäydessä neuvoja totesi kylmästi, että vaihdelaatikko täytyy vaihtaa.... Muutaman hetken luulin olevan piilokamerassa. Vetoakselin laakeri rikki ja vetari rikkonut vaihdelaatikon kuoren. Parin viikon viestittelyn jälkeen lupasivat osista 70% ja työt maksoin itse. Vaihdelaatikko ja kytkin uusittiin ja olikohan lasku noin 9500, josta minulle jäi reilu 3k€...
Eikä kuulemma aiemmin ole ollut tälläistä tapausta... No puolituttu AC.n huoltomies totesi että näitä on melkein viikoittain. Ilmeisesti Golfeissa kanssa yleinen ominaisuus.
Että tällläistä Audi laatua, mutta todella hyvin hoitavat reklamaatiot.
Eli ei mitään tekemistä keskenään.
54mmy: Mitä jos soittaisit perään? Eikö ole joskus inhimillistä unohtaa jotain? Mitä jos asiaa hoitanut henkilö ei olekkaan enää firman palveluksessa?
Comment
Comment