Alkukesän aikana olisi tarkoitus tehdä useammanlaista pientä hommaa TT:n kanssa (TommiFIN avustuksella).
Yksi homma on uusia kaikki iskunvaimentimet ja "koiranluut" + muut kilkkeet mitä "sillä suunnalla" on. Ajatukseni on pitää auto vakio korkeudessa/maavarassa ja jousiin ei ole tarkoitus koskea (auto on päivittäisessä sekakäytössä ja maavaraa saa olla). Haluaisin kuitenkin hieman "jämäkkyyttä" ajettavuuteen. Tiedän, että "jämäkkyys" on kuitenkin aika laaja käsite.
- Yhtenä iskari vaihtoehtona onkin Bilsteinin perus B4-gas, mutta olisi mukava kuulla, että onko kennelläkään kokemusta B6-sportista?
- Mitä eroa on perus kaasussa (esim. B4-gas) ja B6-sportissa?
- Onko muuten kommentteja Bilsteinin iskareista?
Yksi homma on uusia kaikki iskunvaimentimet ja "koiranluut" + muut kilkkeet mitä "sillä suunnalla" on. Ajatukseni on pitää auto vakio korkeudessa/maavarassa ja jousiin ei ole tarkoitus koskea (auto on päivittäisessä sekakäytössä ja maavaraa saa olla). Haluaisin kuitenkin hieman "jämäkkyyttä" ajettavuuteen. Tiedän, että "jämäkkyys" on kuitenkin aika laaja käsite.
- Yhtenä iskari vaihtoehtona onkin Bilsteinin perus B4-gas, mutta olisi mukava kuulla, että onko kennelläkään kokemusta B6-sportista?
- Mitä eroa on perus kaasussa (esim. B4-gas) ja B6-sportissa?
- Onko muuten kommentteja Bilsteinin iskareista?
Comment