Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mä tein kauan sitten erääseen volvoon 5cm pityisen naarmun takapuskuriin, jonka olisi periaatteessa saanut vahalla tms. piiloon, niin vakuutusyhtiön lasku oli jotain 3000mk!! Sisälsi takapuskurin irroituksen+maalauksen+puskurin kiinnikkeiden tarkistuksen, ettei kiinnikkeet ole vääntyneet ja jotain muita "korin vääntymistarkastuksia"!!! Eli mitähän tuohon sinun kysymykseen vastaisi?? Pyydä nyt ainakin se maaliraha tai vie vakuutusyhtiöön ja teetä kalliilla...
Sehän ei maksa mitään jos käy vastapuolen vahinkotarkastajan luona näyttämässä auton, sieltä saa jonkinmoisen korjauskustannusarvion ja sen kanssa voi sitten neuvotella syyllisen kanssa siitä, että maksaako rahaa näppiin vai hoidetaanko auto kuntoon liikennevakuutuksen kautta.
Uusi, pohjamaalattu S2 Avantin takapuskuri maksaa VAG tiskillä n. 1000 eur. Tuo on tietenkin ihan tähtitieteellinen hinta, mutta kyllä hyvin tehty korjauskin tulee maksamaan (irrotus+kiinnitys, kiinnikkeiden uusinta, muovikorjaus, maalaus).
Nyt kun vihdoin viitsin tehdä jotain tälle asialle niin vakuutusyhtiö ilmoitti että voin viedä auton ihan mille pajalle vaan, ilman että vakuutustarkastajaa tarvitsee vaivata.
Mitäs maalaamoa suosittelette Tampereen seudulla? Jos hoitais tuon etupuskurin samalla maaliin
Minulle sattui 5 viikkoa sitten juuri samanlainen tapaus! Duunipaikan pihalla peruutettiin takakulmaan, puskuri halki, takavaloon naarmuja ja hyvin lievä luimu peltiin (takalokasuojaan). Oli kuitenkin fiksu kaveri kun tuli ihan sisältä etsimään mut, kun yleensähän on tapana poistua paikalta helvetin nopeasti.
Mulla myös eräs rouvashenkilö kolautti Audin takapuskuriin ja tänään vastapuolen vakuutusyhtiöstä tuli tieto viedä johonkin pajalle arvioitavaksi ja korjattavaksi. Mihinkähän kannattaisi viedälä pk-seudulla. .
Comment