Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Hakkapeliitta 2 talvinakeista (A8:n alle)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Itse olen aprikoinut kanssa, että mitkä laittais A6:n alle.
    Primerassa mulla on nyt toista talvea Hkpl2:t (195/60/15), pito on hyvä ja nastat ei lennä mutta siihen sen jääkin. Melu on kamala, välistä kuuluu oikeen sellaista jurnutusta kun renkaista "ennen vanhaan" tuli. Samaten ne on löysät kun ripulikakka. Niitä en varmasti osta.
    Rengasliikkeessä sanoivat ettei se Hkpl4 ole paljoa noilla osa-alueilla parantunut.

Jos nastaa haluat, niin suosittelemme Pirellin Carvingia, sanoivat rengasliikkeestä. Se on kitka/nasta-rengas myös ja rungoltaan jäykempi, että olisi suuntavakaampi.
    On kuulemma hyviä kokemuksia pidonkin puolesta.

En harmi kyllä löytänyt mistään lehdestä testituloksia, liekö tuo sitten niin uusi rengas...?
    Mutta ajattelin kokeilla. Ja hinta on siellä Hkpl2:n tasolla.

Comment

Pari numeroa sitten Teknarissa oli talvirengastesti, jossa oli myös noi Pirellin Winter Carvingit. Pirellit sijoittuivat loppuarvosteluissa suunnilleen keskivaiheille nastarenkaiden sarjassa. En nyt muista tarkemmin testituloksia, mutta kovasta melusta niitä moitittiin.

Eiköhän nastarenkaat, myös Pirellit ole kumiseokseltaan kuitenkin enempi nastarenkaita, kuin kitkarenkaita. Taitaa olla markkinointijuttu toi nasta/kitkarengas luulen mä.

Jos hiljaiset kumit haluat, niin osta Gislavedin NF kolmoset. Olivat tuossa em. testissä hiljaisimmat nastarenkaat ja myös oma kokemus niistä vahvistaa asian.

Pirelli tekee loistavia kalentereita, mutta talvirenkaista en nyt niin tiedä. Minulla itselläni tosin on noi Carvingit ja tuleva jääkausi näyttää, onko niistä mihinkään.

Comment

Nyt reilun tuhannen kilometrin kokemuksella voin myös kehua NF3:n hiljaisuutta! Ei paljon Conti3 kitkoille häpeä, jotka oli aiemmin. Ihan oikeasti.

Comment

Missä hinnoissa noi Gislavedit mahtaa pyöriä...? Kait mä netistä jostain sen kyllä löydän mutta lähinnä kiinnostaa ajettavuus.
          Hkpl2/4:t hylkään lähinnä ajettavuuden takia, Pirelliä kehuivat ainakin sen puolesta liikkeessä jossa molempia - Nokiaa ja Pirelliä - on myynnissä.

Mitähän siinä Teknarin testissä noista ajo-ominaisuuksista sanottiin akselilla Nokian, Gislaved ja Pirelli?

Comment

Löysinkin lokakuun Tuulilasista rengastestin, myös Pirelli mukana.

Ton testin perusteella täytyy vaan valita kuitenkin Michelin...

Comment

Klebereitä piitää kyllä kehua, todella hiljaiset on ja pitoakin tuntuu olevan.

Comment

Working...
              X