Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 B5 rengas/vanne sopivuus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RS4 B5 rengas/vanne sopivuus

    Tervehdys kaikille, olen uusi tapaus tällä foorumilla vaikka seurannut keskusteluja jo hyvän ajan. "Uusi" harrasteauto hommattu ja kyselisin että mikä mahtaa olla minimi ET RS4 B5:n kanssa jos rengastuksena toimii 235/35/19 (nastarengas) 8,5" vanteella, meneekö ET0 eteen ja taakse vai onko ET liian pieni.

    PS: jäsenhakemuksen pistin jo tulemaan :)
    Viimeksi muokannut audirsr4; 17.2.2013, 16:39.

    #2
    Tervetuloa!

    Tuon kokoisilla renkailla ja ET 0:lla voi hyvinkin raapia kaariin. Saisivat mielestäni tuolla rs4:ssa ainakin 9" leveät vanteet + sitten sopiva ET, että näyttää hyvältä.

    Vink vink... Mulla ois 19x10 vanteet sulle joutavana. Menevät heittämällä autoosi.

    Comment


      #3
      Kiitoksia!
      Kysehän on tällä hetkellä talvisetistä jotka tosiaan aika kaposet BBS CH:t mutta saa ollakin talvella. Ovat vaan niin pirun sisällä, vaikka jotkut lätyt jo välissä. Kesävanteet tulee olemaan 9,5", ei varmaankaan leveemmät että ajettavuus ei hirveesti kärsisi. BBS CH 10x19 ET20 mielyttäis kyllä omaa silmää, mutta eivät ikävä kyllä ole sieltä halvimmasta päästä eikä käsittääkseni 5x112 jaolla suoraan saatavissa. Mitkäs vanteet sulla on myynnissä?

      Comment


        #4
        8,5" leveet vanteet kärsii olla ainakin ET5 luvulla. Varmaan ET0 menee myös.
        Riippuu kuitenkin renkaiden leveydestä.

        Comment


          #5
          Muistatko minkä levyisellä renkaalla ET5? Mulla 235 levee.

          Comment


            #6
            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=120629
            ^ Tuollaiset löytyy.

            Riittääkös 235 kapeammissa renkaissa enää kantavuus rs:ään? Ainakin lähelle menee.

            Comment


              #7
              Joo tuo renkaan leveys ja sitä kautta muoto 8,5" leveällä vanteella muuttaakin pikkasen asetelmia.
              Mulla on 9,5x18" ET0 225/40 renkaalla ja menee hyvin, koska venyy kivasti. 235/35-19" 8,5 vanteella ei veny pätkääkään ja on todella kantikas just sieltä mistä pitäisi olla pyöreä, näin raapimisen kannalta. Selvinnee vain sovittamalla.

              Comment


                #8
                Hyvin pyörii 235/35/19 8,5x19 ET0 takana, mutta montaa milliä ei jää tilaa. Etupäässä sama setti ET5, rapsuttelee isoimmissa töyssyissä hiljaa ajettaessa käännyttäessä, mutta ei ongelmallisesti. Takaapäin tarkkaa katsottua näyttää hieman kaposelta, mutta muuten stance sivusta katsottuna ihan jees, siis talvirenkaiksi.

                Comment


                • #9
                  Oishan sitä kuvanki voinu lätkästä :)

                  Comment


                    #10
                    Niin olis, mutta kun en ole juuri kelvollisia kuvia kärrystä kerennyt ottaa, jos huomenna vaikka joutais.

                    Comment

                    Working...
                    X