Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kukaan ostanut rengas-online'sta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kukaan ostanut rengas-online'sta?

    rengas-online.com - onko kukaan ostanut renkaita tästä nettikaupasta? Kokemuksia? Löytyy
    tästä osoitteesta: http://ssl.delti.com/rengas-online/start.html.

    Paikallinen rengasliike on tietysti luotettava (?) ostopaikka, mutta nettikauppias näyttäisi pitävän kesäkumeilla hyvin kohtuuhintaa.

    #2
    Oon tilannu pari kertaa,homma toimi hyvin,Ekalla kertaa sieltä soitti joku hoono soomi ja varmisteli mun tietoja.Ei valittamista

    Comment


    • #3
      ihan hyvä

      Rengas-online on ihan hyvä kauppa. muitakin löytyy. Jos tarvii kesärenkaita vähänkin isompaa kokoa niin kannattaa katsoa hintataso.

      Joitakin kokoja taas ei kannata juuri tilata. Löytyvät suomesta tietynmerkkiset renkaat ihan samaan hintaan. Riippuu kai tuosta markkinatilanteesta yms.

      Comment


      • #4
        ja toiseksi mainita, että haluaa renkaat jotka ainakin tältä vuodelta :D

        Comment


        • #5
          http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=6673

          Suosittelen.

          Comment


          • #6
            Tuossa itse jouduin vaihtamaan toisen parin kesärenkaista kudosvaurion takia. (Michelin Pilot Sport 225/45ZR17 vannesuojalla) Suomesta pari alle vaihdettuna maksoi 420e ja rengas-onlinen hinta oli luokkaa 180e/kpl. Varmaan tuon hintaeron olisi hieman vaivaa näkemällä saanut tingittyä pois mutta taidan olla asiakkaana helppo tapaus. :)

            Comment


              #7
              Muistakaa huomioida rengastöiden hinta. Rengasliikkeestä kun ostaa renkaat, niin yleensä työt kuuluu hintaan tai jos ei kuulu, niin yleensä saa sen tingittyä. Rengas-onlinesta kun renkaat hankkii ja vie renkaat + vanteet rengasliikkeeseen vaihdettavaksi, niin helposti menee useita kymppejä, jopa satku, ennenkuin uudet kumit on vanteilla tasapainoitettuna. Tietty jos noi hommat pystyy tekemään itse, niin silloin tilanne ihan eri.

              Comment


              • #8
                Kysyin parilta kaverilta jotka myyvät renkaita(toinen itse omistaija) niin eivät pysty myymään samaan hintaan kuin rengas online.Käytän itse 18 tuumasia talvella ja kesällä.Suositellen.

                Comment


                • #9
                  ebay.de on useissa tapauksissa rengasonlinea halvempi paikka. Itse tilasin donitsit sieltä ja posti kiikutti tilatut renkaat kotiovelle asti parissa viikossa => ei siis moittimista.

                  Hintaero riippunee vahvasti rengasmallista ja ostohetkestä! Kannattaa kuitenkin katsoa sieltäkin!!

                  Comment


                  • #10
                    Onpas tosiaan... iipeissä on fk451 falkkenit 74 eskoo kappale koossa 225/40/18, kun taas rengas-onlinessä toisella sadalla.. kierros maksaa posteineen reilu 300, ni on jo halpa...

                    Comment


                    • #11
                      Hyvin sujui

                      No pitää vielä todeta, että tilasin marraskuussa kesäkummit rengas-onlinesta ja homma toimi kuin junan vessa. Postitäti kiikutti renkaat kotiovelle n. viikon päästä tilauksesta. Vaikka maksoin 20 e vannetöistä ja tasapainotuksesta paikalliselle huoltoasemalle, rengassatsi tuli arviolta 50 eukkoa halvemmaksi kuin kotimaisesta rengasliikkeestä ostettuna.

                      Hintavertailu kannattaa kuitenkin aina! Ja eBay:n rengastarjontaan suhtautuisin lievällä varauksella: kovin halpa hinta herättää epäilyjä renkaiden laadusta...

                      EDIT: tarkoitin siis yksityistä myyjää, tai myyjäliikettä, jolla vähäinen palautemäärä (kannattaa muistaa että niin keskivertoaatu kuin -finskikään ei ymmärrä mitään laatu- ja ikämerkinnöistä - positiivinen palaute usein kertoo vain hyvin sujuneesta kauppa- ja toimitusprosessista).

                      Comment


                      • #12
                        Toki, mutta jos liikkeellä on paljon tavaraa myynnissa(siis ebayssä) ja hyvä palaute, niin kyllä minä luottaisin. Voihan sitä aina kysäistä renkaiden ikää esim, jos tahtoo varmistella. Pienellä taustatyöllä uskoisin että sieltä on ihan turvallista ostaa.

                        http://www.reifenversand.com/

                        Tuolta kanssa näkys saavan esim. toyon renkaita kohtuu halvalla. Postikuluja suomeen juuri kyselen, kunhan maili tulee, nii laitan tännekin.

                        Comment


                          #13
                          Vinkki: muistaakseni reifenversandilla näkyy postikulut kunhan rekisteröidyt (annat osoitteen siis) ja alat tekemään tilausta.

                          Comment


                          • #14
                            Itse ostin ReifenVersandista T1R:t viime syksynä. Rahti oli jotain 35 euron luokkaa ja toimitus muutamassa päivässä. Olen ollut tyytyväinen.

                            Comment


                            • #15
                              Rengas-onlinesta vastasivat, että saavat myydä maks. kaksi vuotta vanhoja renkaita uusina.

                              Laitoin tilausta tehdessä lisätietoja-kohtaan, että haluan uudet renkaat, jolloin sain 2 kpl joulukuussa 2005 ja 2 kpl maaliskuussa 2006 tehtyjä renkaita (T1R:t).

                              Comment

                              Working...
                              X