Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä H1 liitin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mistä H1 liitin?

    Moro, pitkästä aikaa

    Tuli sellainen ongelma eteen, että en saa nyt tuota muutoajoneuvoa (Audi TT) katsastettua Suomeen, kun ei ole ajovalopesureita jälkiasennus xenoneille. Ajattelin sitten vaihtaa vanhat H1 halogeenit paikalleen vaan eipä ole enään tallella vanhoja kantoja mihin nuo polttimot sais kiinni.

    Olen yrittänyt etsiskellä ympäri internettiä noita H1 kantoja, mutta ei ole löytynyt. Tietäisittekö kukaan mistä noita löytyisi?
    Viimeksi muokannut uiop; 11.2.2013, 14:18.

  • #2
    Muistaakseni oon nähny ihan motonetin hyllyssä?! Voin olla kyllä väärässäkin.

    Comment


    • #3
      Ei tarvinnu sen kummempia kikkailla kun abikot vain kiinni kaapeleihin. Keltainen abiko on just sen H1 kannan liittimen kokonen ja valon rungossa oli toinen uros abiko mihin sai maan kiinni.

      Comment


      • #4
        Ainakin mitä olen noita katsellut niin noita latta-abikoja löytyy kaiken värisinä oikeaa kokoa. Tärkeämpää lähinnä tuon johtimen koko. Tuo keltainen on mielestäni hyvä lähinnä 2,5mm2 tai isompaa kaapelia varten. Jää helposti huono liitos jos liian ison liittimen sinne laittaa.
        Viimeksi muokannut Maastomato; 11.2.2013, 17:16.

        Comment


        • #5
          Ainakin mitä olen noita katsellut niin noita latta-abikoja löytyy kaiken värisinä oikeaa kokoa. Tärkeämpää lähinnä tuon johtimen koko. Tuo keltainen on mielestäni hyvä lähinnä 2,5mm2 tai isompaa kaapelia varten. Jää helposti huono liitos jos liian ison liittimen sinne laittaa.
          Niinhän tuo tosiaan taitaakin olla, että tuon latan leveys ei välttämättä määräydy värin kanssa vaan juuri tuo johdin. Tuossa omassa setissään vain nyt sattui olemaan tietyn väriset juuri oman kokoisiaan johtimen ja itse latan osalta.

          Comment

          Working...
          X