Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Quattron pyöränlaakerien vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    A4 B5 mallissa ei ole ainakaan yhtään sokkaa. Voisiko olla että kasikympissä on sama nilkka? Isossa kopassa sitte sokkia.

    Comment


    • #32
      Ei ole B4:ssakaan mitään sokkia, sen kuin painaa ulos vain.

      Comment


      • #33
        Jepp. Jomma tuli tuolloin suoritettua.

        Laakerin mukana tuli nuo kaksi sokkaa, mutta niille ei tarvetta ollut.

        Noin 8 t tarvittiin että osat alko irtaantuun toisistaan pamauksen voimalla. Suhteellisen kivuton projekti. Onneksi oli ammattilaisia ympärillä, niin sai neuvoja. Monen kokoisia holkkeja hommaan tarvii, jotta suoriutuu kivuttomasti. Niitä jos löytyy, niin en pidä pahana rastina. Seuraava laakeri vaihtuu alle 10 min, jos joskus ois tarve.

        Eli ensin takaa laakeri ja napa irti. Sen jälkeen navasta laakerin roippeet naputtamalla irti ja tuosta isota murkulasta taas laakerin kehä prässillä irti, joka jäi paikalleen.

        Kasaan sitten niin, että laakeri "isoon murkulaan" ja sen jälkeen itse napa laakeriin. Ja tosiaan pitä huolen, että kasaa oikein päin. Laakeria ei auta painaa väärin päin paikalleen, koska sisäkoolissa on porrastus.

        Ja kovaa ajoo!

        Comment

        Working...
        X