Moi,
Ajattelin foorumilaisten hyödyksi (?) kirjoittaa lyhyet ajatukset otsikon mukaisesta viriviristä 2.0TFSI koneiseen A4:än jos vaikka joku muu miettii samankaltaista hankintaa.
Taustana tähän hankintaan oli siis pärinän lisääminen ja ulkonäön lievä kohennus, tehojahan tämä ei tuo laisinkaan vain päinvastoin lisäpainollaan pahentaa tilannetta ja sillä perusteella arvoin tämän postin tälle osastolle.
Koska ikää on mittarissa jo sen verran ettei mitään kauheaa pärinää jaksa kuunnella kokoaikaa, halusin edes etäisesti sivistyneen äänen ja kohtuu vakiot pörinät silloin kun kierrokset pysyvät alle valveliftin heräämispisteen.
Finaalissa omalla listalla pyörivät Milltek, APR ja AWE joista kaksi jälkimmäistä kiinnostivat selvästi eniten, mutta omasivat myös pahimmat hintalaput ja pitkät toimitusajat.
Audizinen pitkän selaamisen ja videoiden katselun pohjalta päädyin Eurocoden HFC:hen + APR stage 2 lastuun (jonka ohjelmaa käytän vain suljetulla radalla) sekä AWEn quadtip rööriin.
Tilasin putken suoraan AWElta ameriikasta ja 3 viikon päästä putkisto olikin jo täällä.
Forumilaisia on pakko kehaista tässä välissä sen verran että löysin Ebay.de:stä S4 diffuusorin 150 euroa halvemmalta kuin Suomesta ja samoin Forumin kautta löytyneen MT Autosähkön kautta asennus järjestyi pikaisesti ja todella sujuvasti hyvin kohtuullista korvausta vastaan!
Heti asennuksen jälkeen auton käynnistettyäni olin melkein varma että tässä on kyseessä parhaat autoon koskaan käyttämäni eurot. Asia varmistui hyvin pian koeajolenkillä kun ADS:sän heitti moottorin lämmettyä dynamic moodiin ja kierrätti autoa lähemmäs rajoittajaa oli äänimaailma jotain aivan maagista!!
Matalilla kierroksilla auto murisee kivasti ilman että kabiiniin kuuluu oikeastaan mitään, kierrättäessä sitten päät tuntuivat kääntyvän ihan mukavasti ja hymyä ei saanut pyllyyn sitten millään!
Postailen tähän alle vielä hiukan kuvia (pahoittelut likaisesta autosta puritanisteille) projektista, seuraavana listalla sitten ahdinpaketti jolla saisi konetehot alkamaan nelosella..
Jos jotain negatiivista on pakko sanoa niin voin todeta jo nyt kulutuksen nousseen huomattavasti kun autoa on pakko kierrättää koko ajan sekä sitten nopeudet tuntuvat siinä samalla nousevan turhankin korkealle :)
Albumi:
http://imageshack.us/g/1/9994842/
Kuvat:
Ajattelin foorumilaisten hyödyksi (?) kirjoittaa lyhyet ajatukset otsikon mukaisesta viriviristä 2.0TFSI koneiseen A4:än jos vaikka joku muu miettii samankaltaista hankintaa.
Taustana tähän hankintaan oli siis pärinän lisääminen ja ulkonäön lievä kohennus, tehojahan tämä ei tuo laisinkaan vain päinvastoin lisäpainollaan pahentaa tilannetta ja sillä perusteella arvoin tämän postin tälle osastolle.
Koska ikää on mittarissa jo sen verran ettei mitään kauheaa pärinää jaksa kuunnella kokoaikaa, halusin edes etäisesti sivistyneen äänen ja kohtuu vakiot pörinät silloin kun kierrokset pysyvät alle valveliftin heräämispisteen.
Finaalissa omalla listalla pyörivät Milltek, APR ja AWE joista kaksi jälkimmäistä kiinnostivat selvästi eniten, mutta omasivat myös pahimmat hintalaput ja pitkät toimitusajat.
Audizinen pitkän selaamisen ja videoiden katselun pohjalta päädyin Eurocoden HFC:hen + APR stage 2 lastuun (jonka ohjelmaa käytän vain suljetulla radalla) sekä AWEn quadtip rööriin.
Tilasin putken suoraan AWElta ameriikasta ja 3 viikon päästä putkisto olikin jo täällä.
Forumilaisia on pakko kehaista tässä välissä sen verran että löysin Ebay.de:stä S4 diffuusorin 150 euroa halvemmalta kuin Suomesta ja samoin Forumin kautta löytyneen MT Autosähkön kautta asennus järjestyi pikaisesti ja todella sujuvasti hyvin kohtuullista korvausta vastaan!
Heti asennuksen jälkeen auton käynnistettyäni olin melkein varma että tässä on kyseessä parhaat autoon koskaan käyttämäni eurot. Asia varmistui hyvin pian koeajolenkillä kun ADS:sän heitti moottorin lämmettyä dynamic moodiin ja kierrätti autoa lähemmäs rajoittajaa oli äänimaailma jotain aivan maagista!!
Matalilla kierroksilla auto murisee kivasti ilman että kabiiniin kuuluu oikeastaan mitään, kierrättäessä sitten päät tuntuivat kääntyvän ihan mukavasti ja hymyä ei saanut pyllyyn sitten millään!
Postailen tähän alle vielä hiukan kuvia (pahoittelut likaisesta autosta puritanisteille) projektista, seuraavana listalla sitten ahdinpaketti jolla saisi konetehot alkamaan nelosella..
Jos jotain negatiivista on pakko sanoa niin voin todeta jo nyt kulutuksen nousseen huomattavasti kun autoa on pakko kierrättää koko ajan sekä sitten nopeudet tuntuvat siinä samalla nousevan turhankin korkealle :)
Albumi:
http://imageshack.us/g/1/9994842/
Kuvat:
Comment