Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi a6 2010 sumuvalojen polttimoiden vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi a6 2010 sumuvalojen polttimoiden vaihto

Vaihdoin eilen 2010 Audi A6:n uudet valkoiset polttimot sumuvaloihin. Vanhat kellertävät eivät miellyttäneet silmää, joten tilalle laitoin valkoiset H11 12v 55w. Hommaan tarvittiin torxia ja aikaa kului n. 15 minuuttia. Kuvasta huomaa hyvin eron vanhan ja uuden välillä. Uudet polttimot ovat 4500k.

Minkämerkkiset ja mistä?

Comment

Grant H11 12v 55w. Tilasin ebaysta. Olisiko maksanut jotain 20 euroa kotiin toimitettuna.

Comment

Hyvä värisävy ainakin tuossa kuvassa. Itse tilasin DX:stä jokku Philipsin HB4:t n. 5000K, saa nähdä minkälaiset ovat kun saapuvat.

Comment

Mites tuo sumuvalon polttimon irroitus tapahtuu 2007 vuoden 4f:ssä?

Comment

Luulen, että tuo 5000k voi olla hitusen parempi kun käyttämäni 4500k. Audin ajovalojen LED on hieman sinertävä, eli 5000k voi olla lähempänä samaa "sävyä". Sumuvalojen teho parani myös noin 25%.

Comment

Re: Audi a6 2010 sumuvalojen polttimoiden vaihto

Prefacelift 4Fssä pohjamuovi irti ja sumuvaloon pääsee puskurin takaa auton alta käsiksi. Takapuolen kansi on kolmella kynnellä kiinni, kampeaa niitä kaikkia varovasti ja vetää auki. Polttimo on siinä hollilla sitten.

Comment

Vähän harmittaa, oli puskuri just irti autosta ja en saanut kupuja irti. Uskallus loppu selvästi kesken! :S Harmi kun on tehty noin vaikeeksi, pitää auto siis olla nosturilla, että saa polttimot vaihdettua?

Comment

Re: Audi a6 2010 sumuvalojen polttimoiden vaihto

Puskuria ei tarvitse irrottaa ja riittää että nostaa keulaa tunkilla muutaman kymmenen senttiä että sopii selälleen makailemaan puskurin alle.

Comment

Itse olen vain irroittanut sen sumarin ritilän, jonka jälkeen koko sumuvalo irti, se kun ei ole kuin kahdella pultilla kiinni.

Comment

Ohessa on muuten samaisella kertaa taakse vaihdetut rekisterikilven LED:t. Sävy ei ole oikeasti noin sininen mitä kuva antaa ymmärtää.

Takalasi on tummenettu samoin kun takavalot.

Comment

Working...
                      X