Mulla noi pyyhkijänsulkijat jäätyy näin talvella ja ilman tätä haittaa toi kulkine olisi talviautojen kiistaton kunkku, aikaisempi Seatti oli tässä suhteessa parempi. Sanoisin että se johtuu siitä että ne sulat on ala-asennossa niin alhaalla että ne eivät ole lämpimän lasin päällä vaan sen alapuolella, lisäksi puhallin vaikuttaisi siltä että se ei puhalla aivan sinne lasin alareunaan ja siten se lasi ei ole niin lämmin siltä osuudelta joka on siis sen alareunan alapuolella.
Onko tähän mitään kikkaa millä ne sulat saisi pysymään sulana? Mä mietin että jos niille johtaisi lämpöä konehuoneesta jotenkin, mutta haasteena taitaa olla pitää konehuoneen höyryt poissa raitisilmasuodattimelta. Toinen vaihtoehto olisi yrittää säätää sulkia niin että ne olisi ala-asennossaan vähän ylempänä.
Onko tähän mitään kikkaa millä ne sulat saisi pysymään sulana? Mä mietin että jos niille johtaisi lämpöä konehuoneesta jotenkin, mutta haasteena taitaa olla pitää konehuoneen höyryt poissa raitisilmasuodattimelta. Toinen vaihtoehto olisi yrittää säätää sulkia niin että ne olisi ala-asennossaan vähän ylempänä.
Comment