Asensin viikonloppuna H&R:n kallistuksen vakaajat eteen sekä taakse (kiitos Teppo hankinta avusta!) ja joutuu toteamaan, ettei taida edullisemmin saada parannettua näin radikaalisti ajo-ominaisuuksia ainakaan kutosessa (noin 450 ?).
"Body Roll" on unohtunut, ohjaus tottelee (tälläkin voi olla vaikutusta) ja välillä meinaa ihan lapsettaa kun päästelee tiukkoihin kurveihin. Asennus oli melko suoralinjaista, mitä nyt pientä taiteilua takavakaajan kanssa. Yritin ensin vaihtaa senkin pukeilla, mutta oli pakko luovuttaa ja tehdä ko. operaatio tee-se-itse hallissa.
En yhtään ihmettele että kehuvat yhdeksi parhaaksi modiksi jenkkifoorumeilla noita vakaajien päivitystä.
"Body Roll" on unohtunut, ohjaus tottelee (tälläkin voi olla vaikutusta) ja välillä meinaa ihan lapsettaa kun päästelee tiukkoihin kurveihin. Asennus oli melko suoralinjaista, mitä nyt pientä taiteilua takavakaajan kanssa. Yritin ensin vaihtaa senkin pukeilla, mutta oli pakko luovuttaa ja tehdä ko. operaatio tee-se-itse hallissa.
En yhtään ihmettele että kehuvat yhdeksi parhaaksi modiksi jenkkifoorumeilla noita vakaajien päivitystä.
Comment