Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupen ovipahveista...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Coupen ovipahveista...

noniin, elikkäs semmosta tiedustelisin että lähteeköhän noista coupen ovipahveista tuo kankaalla päällystetty osa miten helposti irti? vai lähteekö ollenkaan ilman väkivaltaa?

Entäs sitten noitten ovikotelojen kanssa... lähteeköhän ne irti miten helposti?

pääsen ensiviikolla puuhastelemaan rokkivehkeitä autoon kun on kerran syysloma =)

Ei se lähde kun rälläkällä, siis samaa "puuta" koko ovi. Mutta noi karttalokerot lähtee ihan porakoneella isolla terällä. Sama periaate kun porais ruuvista kannan pois.

Comment

Hmm... Tutunnäköinen tv-taso, 32" Sony, kajariteline, kukka ja matto... Mutta hei, toihan on mun olohuone tuossa kuvassa. Ja mun ovipahvit. Ja mun kuva jota käytät ilman lupaa. Soo soo :) Ei vaineskaan, sen kun käytät.

Millaiset asennukset meinaat rakentaa, samantyyliset kuin Mulla?

Comment

Joo piti vähän lainata kun oma kamera ei toimi(imaisi juhannuksena hiekkaa.. kumma juttu=/ ) ja en muutakaan kuvaa tähänhätään löytynyt..

Ja juurikin jotain samantyylistä asennusta ajattelin tehdä... mutta en millään viittisi ruveta noita alkuperäisiä ovipaffeja puukottamaan, jos tuo vaikka pitäisi saada joskus myytyäkin...

Tällähetkellä midit on takapenkin sivuilla sinne orkkispaikoille asennettuna... ei toimi sitten ollenkaan... ja 4" erillissarja+subi yhdistelmällä jää jotain "hieman" puuttumaan =D

Comment

Hommaa tollaset valmiit kaiutinpaikat niin ei tartte tuhota sitä verhoilua.

Täältä lisää.

Tuossa myytävänä olevassa mallissa on sekin hyvä puoli, että kaiutin tulee hyvään kohtaan oven runkoon nähden. Minä jouduin sahailemaan tuon reiän tuohon nuolen kohtaan.

Comment

Joo tuon la gamma syntesiksen tiesinkin jo, mutta emmä tuommosia, olis pian liian helppoa x)

eivaan, en varmaankaan saa omia midejäni tuohon sovitettua ja nuo ovat jotenkin hieman "kökön" näköiset...

Ja tosiaan nyppäsin eilen apukuskin ovipahvin irti ja rupesin tutkailemaan hieman tarkemmin noita systeemejä, ja karu totuus paljastuikin tuolta kankaan alta :/ eli projekti meni ilmeisesti hieman arvioitua hankalemmaksi. Pitää tiedustella tuolta paikallisesta puljusta että miten tuon kangasosan uudelleen tekeminen onnistuisi...

Vai olisiko täälä joku tehnyt tuota kangasosaa uusiksi? Tarkoitus olisi että kangasosa tulisi vain tuohon kahvan kohtaan asti, siitä alaspäin koteloa.

Ja projekti jälleen hieman paisui.. mutta siitä juttua tuola toisella alueella mahdollisesti =)

Comment

Working...
            X