Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iskareiden vaihto A4 1.8TQ -97 Avanttiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Iskareiden vaihto A4 1.8TQ -97 Avanttiin

Olen vaihtamassa Eibachin iskarit ja jouset autooni. Etupään viahto ei pitäisi olla paha homma kun olen räjäytyskuvia tutkinut, mutta miten vaikea on takapää? Voisiko joku ystävälliseseti kertoa miten takapään iskarin saa helposti pois.

Kiitoksia vastauksesta etukäteen.

Täältä voi löytyä vihjettä ko. operaatioon....

Comment

Minä olen laitellut autoihini, kun tarvetta Bogen turbogas iskarit.Ovat olleet tosi hyvät ja kestävät.Kaasupaine pitää iskarin koko ajan tunnon tiehen. Olen ollut tosi tyyväinen Bogen laatuun 15 vuotta, mitä olen autoihini laittanut.

Comment

Tuo Akin laittama linkki on hyvä. Itse tappelin vähän turhankin kanssa jousien vaihdon kanssa. Toinen puoli aina perse edellä puuhun ja sen jälkeen toinen puoli meni heittämällä kun oppi miten se oikeasti tehdään. Tuli sitten tuosta samaisesta linkistä jälkikäteen katsottua kuinka sen olisi voinut tehdä alusta asti.

Aika simppeli homma oikeastaan niin eteen kuin taakse. Tuolla linkissä näkyvässä ensimmäisessä kuvassa oleva ruuvi, mikä on juuri työn alla, oli työläin homma koko vaihdossa. Molemmilla (etu)puolilla ton ruuvin irroittamiseksi meni yli puoli tuntia per puoli. Se oli kertakaikkiaan niin jumissa että ei lähtenyt kun kirveellä hakkaamalla, ja silläkin sai väsyttää sitä puolisen tuntia :-). Ei tarvinnut samoja ruuveja enää laittaa takasin. Sen verran huonoon kuntoon meni.

Comment

Kiitoksia vastauksista. Katotaan täs parin viikon sisällä et onnistuuko homma. Sais ny edes uudet romppeet hommattua.

Comment

Working...
          X