Hieman ajatusjumppaa ja mielipiteitä olisin vailla siitä, että voisiko ohjaustehostimen pumppu hajotessaan nostaa linjan paineet liian korkeiksi?
Jotenkin kuuloistaisi siltä, että näin ei voisi käydä. Onko näin?
A6 4.2 2000 keksi tuossa kolmisen viikkoa sitten päättää alkaa vuotaa tehostinöljyt kuskinpuolen haitarikumin sisälle ilman ennakkovaroitusta.
Vuoto paheni muutamassa päivässa suhteellisen pahaksi. Pumppu ei pidä mitään ylimääräisiä ääniä.
Tällä viikolla siihen asennettiin tehdaskunnostettu ohjausvaihde, joka alkoi vuotamaan ilmausvaiheessa molemmin puolin haitarikumien sisälle.
Lähinnä tämä kiinnostaa, eli voiko rikkoutuneen pumpun tuottama ylipaine olla syypäänä?
Jotenkin kuuloistaisi siltä, että näin ei voisi käydä. Onko näin?
A6 4.2 2000 keksi tuossa kolmisen viikkoa sitten päättää alkaa vuotaa tehostinöljyt kuskinpuolen haitarikumin sisälle ilman ennakkovaroitusta.
Vuoto paheni muutamassa päivässa suhteellisen pahaksi. Pumppu ei pidä mitään ylimääräisiä ääniä.
Tällä viikolla siihen asennettiin tehdaskunnostettu ohjausvaihde, joka alkoi vuotamaan ilmausvaiheessa molemmin puolin haitarikumien sisälle.
Lähinnä tämä kiinnostaa, eli voiko rikkoutuneen pumpun tuottama ylipaine olla syypäänä?
Comment