Sattuisko kellään olemaan Audin selbstudy tms sivuja tuosta D2 A8:n takajousituksesta, joka on toteutettu jousilla ja keskushydrauliikalla toimivalla tasonsäätövaimennuksella. Onko se sitten hydropenumaattinen vai miksi sitä olisi paras kutsua.
Lähinnä kiinnostaa mieto madaltaminen säästäen kuitenkin tuon tasonsäädön toimivana. Olen käsittänyt, että tuo tasonsäätö kannattelee perää muutaman sentin verran - näin ainakin luin tapauksesta, jossa oli korvattu nuo vaimentimet tavallisilla kaasuiskareilla. Tuon seurauksena perä oli laskeutunut n. 5cm alemmas.
Tuota johtopäätöksenä, mikäli 0-asentoa muuttaisi niin perän saisi enemmän jousien varaan ja muutaman sentin alemmas. Samaan tyyliin kuin esim C5 A6:ssa joissa on takana ilmapussit.
Jakakaahan kokemuksia jos on.
Lähinnä kiinnostaa mieto madaltaminen säästäen kuitenkin tuon tasonsäädön toimivana. Olen käsittänyt, että tuo tasonsäätö kannattelee perää muutaman sentin verran - näin ainakin luin tapauksesta, jossa oli korvattu nuo vaimentimet tavallisilla kaasuiskareilla. Tuon seurauksena perä oli laskeutunut n. 5cm alemmas.
Tuota johtopäätöksenä, mikäli 0-asentoa muuttaisi niin perän saisi enemmän jousien varaan ja muutaman sentin alemmas. Samaan tyyliin kuin esim C5 A6:ssa joissa on takana ilmapussit.
Jakakaahan kokemuksia jos on.
Comment