Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5:seen FK-AUTOMOTIVE HIGH TEC alustasarja?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 B5:seen FK-AUTOMOTIVE HIGH TEC alustasarja?

Onko kellää tuollaista

http://www.kitupiikki.net/productdescription1321.aspx (hinta sis pk:t) Hakua tein muttei löytyny.

Vai olisiko joku muu ~saman hintaluokan (max 500 (300-500e), poikkeustapauksessa max 600e!) parempi? Pelkät tuollaiset jouset sais muutamasta paikkaa n.150e sis pk; riittäiskö se peruspihinään? Autolla ajettu 90tkm ja iskarit lienevät ok kunnossa.

Iskaritkin on jo kyllä vaihtokunnossa kun niitä uusiin vertaa.
    Weitecin alustat 440-470? riippuen madalluksesta
    KW 550?

Noissa on jo hiukan perempaa palikkaa kuin FK:lla. Tai kuitenkin joku kohta noitakin morkkaa :D

Comment

Tuntuu tosi halvalle kun vertaa että itse ostin juuri eibachin 45/35 madaltavat pelkät jouset 300e. Ja auto oikeesti tippui sen 45/35. B5 on kumminkin aika korkea korinen, että ainakin omaan makuun mitä enemmän sen saa tippumaan sitä paremman näköinen se on. Muistaakseni joku kertoi että noilla FKn sarjoilla esim tuota A4 B5sta ei saa tippumaan sitä luvattua. Saattaa heittää senteissäkin. Noissa jousissa ja alustasarjoissa kyllä liikkuu tuo hintalaatusuhde oikeesti rinnakkain. Sitä ei kannata vähätellä. Vaikka pelkät jouset laitoinkin niin auton ajettavuus ei ole mitenkään ainakaan huonontunut. Kovempihan se on esim. kuopissa. Tiiä sitten miten paljon iskarien elinaika lyheni. Eniten kismittää kun tuosta B5sesta ei saa takaa säädettyä noita renkaiden kulmia(joka on pakko tehdä aina madalluksen jälkeen), niin kuluttaa vähän eri paikasta toista takarengasta. Onneks ei haittaavasti.

Comment

vähän offtopiccia : Aleksi, ootko mitannu paljonko jäi mittaa pyörännavasta lokarinkaareen, itsellä olis kansalustavaihto edessä keväällä ja tuota eibachia oon suunnitellu. Olis mukava tietää millaiseen korkeuteen se asettuu...

Comment

Vissiin miljoonas kerta kun kommentoin tätä asiaa, mutta mun mielestä se FK:n säädettävä on ihan ookoo setti käyttikseen. Halpa ja toimii auton asennon säätöön paremmin kuin kiinteät setit.
          Luonnollisesti radalle/hipo-hipo säätöön on omat (kalliimmat) sarjansa mutta "perusvessan" tontitukseen hinta/laatu-suhteeltaan hyvä valinta. Siis jos kyseessä reilumpi kenttäys.
          Jos taas haluaa maltillista madallusta ja mukavuutta, niin kannattaa tsekata esim. eibachit yms laatumerkit...

Mutta onhan noita myyty ja tullaan myymään. Se on selvä asia, koska säädettävän saa kiinteän hinnalla...

Comment

En oo mitannu kun kumista kaareen, mutta pajalla sanoivat että tippu just sen mitä jousien pitikin tiputtaa. Että ei jäänyt yhtään vajaaks eikä menny yli.

Comment

Itse tilasin H&R:n cup kit -sarjan saksasta, maksoi kotio kannettuna 430e. Todella tyytyväinen olen ollut.

Comment

Itelle tuli juuri alle FK Highsportti. Ihan OK:lta vaikuttaa. Peräpäätä kyllä pitäs pystyä tiputtaan enemmänkin...

Comment

Miten teidän alustasarjat ovat kestäneet? (ja kauanko?) Onko ollut kolinaa?

Entäs takuu, toimiiko ongelmitta?

Comment

Working...
                  X