Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Prefacelift A4 valeot Prefacelift S4:ään??

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Prefacelift A4 valeot Prefacelift S4:ään??

    Nyt olis pientä valo pohdintaa..kun tuohon pre-face S4 edellinen omistaja laittanut tuollaiset led ajovalot joissa valoteho aivan onneton ja itellä tuollaiset A4 halogeeni valeot hyllyssä niin saakos ne jotenkin kytkettyä paikalleen??

    Eihän niissäkään valoteho maaginen oo mutta parempi kuitenkin.

    Köyhänä ja kipeenä ei raaskis uusia valojakaan ostaa :)

    Virrat varmaan sais liittämällä mut miten tuo korkeussäätö?
    Onnistuuko se jotenkin liittämällä?

    vai kannattaako unohtaa koko homma??

    #2
    Onko korkeussäätö myös A4 valoissa sähköinen? Jos on, niin veikkaanpa että ne menee kun vaan tökkäät kiinni.

    Comment


    • #3
      Se korkeuden säätö motikka on siinä umpion ulkopuolella takana.Liitin on kolmella tinnillä mutta mistä sille otetaan virta?

      Niissä ässän omissa piuhoissa ei oo kaikkia liittimiä kun niitä on leikelty.Äkkiseltään katottuna sieltä löytyy vapaana 2 liitintä joista toinen suoja putken sisällä 2 piuhalla ja toinen 3 piuhalla
      A4 valoissa on virta liitin tallessa mutta se korkeudensäätö liitin ei oo enää mukana..Saako merkkitiskiltä pelkkää liitintä?

      Comment


        #4
        No sitten joutuu rakentelemaan liittimet jos ne kerran puuttuu. Korkeudensäätöön menee kolme johtoa. Jotkut sieltä katkotuistahan ne nyt pitää kytkeä. Kivoja tuollaiset kun mennään katkomaan.

        Comment


        • #5
          Niinpä..Noi katkotut johdot sopii siihen pyöreään liittimeen jolla tulee valoille virrat eli sen jälkeen jää yli se litteä liitin keltasella kumitiivisteellä jossa kolme piuhaa ja toinen litteä jossa 2 piuhaa.

          Millanen se liitin on ollu alkujaan tossa ässässä kun en oo ikinä ässän umpioita takaa nähnyt?
          josko se vois olla se 3 piuhanen??

          Comment


            #6
            Perus prefacelift aakkosessa tuli umpion taaksen kaksi liitintä, toinen oli isohko pyöreä, joka toi virrat valoille ja toinen oli kolmepinninen litteä joka meni säätömoottorille.

            Äkkiseltään väitän että samat sunkin autossa pitäisi olla.

            Comment

            Working...
            X