A6 Avantin polttoainetakin lukkotappi ei toimi. Liikkuu tapista vetämällä miten sattuu. Tappi on ikäänkuin irti itse koneistosta. Lukko kyllä ääntää normaalisti keskuslukon mukaan. Onko vinkkejä, mistä saakka pitää takaloodan verhouksien purkaminen aloittaa? Eilen otin näkyvät ruuvit auki, mutta ei suostunut kylkiverhous lähtemään irti. Lasten harrustuksiin kuskaaminen lopetti irroituspuuhat ennen aikojaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Polttoainetankin (kannen) lukko
Collapse
X
-
JEAvainsanat: Ei mitään
-
Minulla on vanha "versio", mutta auttaisiko?:Jos keskuslukitus menee epäkuntoon, täyttöaukon luukku voidaan avata käsin. Avaa takaluuku. Irrota tavatatilan oikean sivun verhousta ja vedä sitä keskelle. Työnnä kalvokotelon lukitustankoa nuolen suuntaan ( kuva = tämä on ohjekirjan tekstiä) eli "mutikan" suuntaan. Avaa täyttöaukon luukku. Minulla on sedan, mutta eiköhän avantissa ole vastaava systeemi?
-
JE
Homma selvisi, kun siihen ehti hivenen syventyä. Piti irroittaa takakontin kynnyksen rosterilista, sekä pultti, johon takapenkin selkänoja lukittuu pystyasennossa. Näkyvät ruuvit auki ja takakontin kylkiverhous lähtee irti. Kaiutin irti kolmella ruuvilla. Tankin lukkokoneisto irti kahdella ruuvilla.
Jostain tuntemattomasta syystä tankin lukitustappi oli irronnut itse lukosta. Ei tarvinnut kuin painaa tilaansa. Jorma: Löytyy kyllä kahva mistä aukaista jos lukko ei toimi, nyt ei ollutkaan kyse siitä, vaan lukkokoneisto toimi mutta lukitustappi ei liikkunut kuin käsin. Ja kansi oli jäänyt auki.
Comment
Comment