Hei,
aiheen auto A6 B4 1998 jossa alkuperäiset d2s xenonit lyhyissä.
Oireet alkoivat pelkääjän puolen valon himmenemisellä ja lopulta sammumisella. Tarvikepolttimo toimi aikansa hyvin kunnes käynnistyi todella hitaasti ja välillä ei ollenkaan. Katsoin nyt uudestaan ja d2s-liitin on sulanut suurilta osin. Jos ei kiinnitä polttimoon, nii lyö valokaaren napojen välissä kun laittaa valot päälle.
1. Onko siis ballasti paskana vai pelkkä liitin?
1.5. Jos ei ballasti, saako ballastilta polttimolle tulevan johdon liittimineen vaihdettua (oma veikkaus: ei)
2. miten umpio lähtee irti? Onko vain 2 torx-ruuvia siinä päällä vai mihin on piilotettu lisää?
3. jos vaihdan tuninkiumpiot jotka on xenon-hyväksytty ja vaihdan ballastin jälkiasennussarjaan niin kitiseekö katsuri?
Kiitos.
aiheen auto A6 B4 1998 jossa alkuperäiset d2s xenonit lyhyissä.
Oireet alkoivat pelkääjän puolen valon himmenemisellä ja lopulta sammumisella. Tarvikepolttimo toimi aikansa hyvin kunnes käynnistyi todella hitaasti ja välillä ei ollenkaan. Katsoin nyt uudestaan ja d2s-liitin on sulanut suurilta osin. Jos ei kiinnitä polttimoon, nii lyö valokaaren napojen välissä kun laittaa valot päälle.
1. Onko siis ballasti paskana vai pelkkä liitin?
1.5. Jos ei ballasti, saako ballastilta polttimolle tulevan johdon liittimineen vaihdettua (oma veikkaus: ei)
2. miten umpio lähtee irti? Onko vain 2 torx-ruuvia siinä päällä vai mihin on piilotettu lisää?
3. jos vaihdan tuninkiumpiot jotka on xenon-hyväksytty ja vaihdan ballastin jälkiasennussarjaan niin kitiseekö katsuri?
Kiitos.
Comment