Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Valojen säätäminen A3

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Valojen säätäminen A3

Tarkoituksena olisi säätää ajovaloja hieman korkeammalle A3 sportbackissa. Huollossa olen käynyt ja valot ovat kuulemma suunnattu ok, mutta silti tuntuu, että varsinkin lähivalot näyttävät aivan liian alas. Kaukovalot ovat ok. Voisikohan noita valoja säätää itse hieman ylemmäs? Umpiossa näytti olevan kaksi valkoista kuusiokoloruuvia, jotka ilmeisesti ovat valojen säätöön tarkoitettuja. Onko vinkkiä, miten voisin säätää valoja itse hieman ylemmäs (kumpi ruuvi ja mihin suuntaan jne) ilman, että sössin koko jutun. Tarkoituksena on siis säätää valoja vain hieman, ei niin että vastapuoli sokaistuu.

Golfissa tapahtuu säätö näin:
    Ulommaisista ruuveista säädetään pystysuunnassa ja sisemmäisistä sivuttaissuunnassa. Olikohan myötäpäivään ylös ja vastapäivään alas. Kokeilemallahan sen näkee.

Luulisin pätevän myös A3:seen. Vääntää vaikka puoli kierrosta molempia ylöspäin, niin luulisi riittävän. Säätää sitten sisältä alemmas, jos näyttää liian ylös. Me muutkin näemme sitten vastaanajettaessa eteenpäin ja taustapeilistäkin muutakin kuin loisteen.

Comment

Pystyykö noita valoja säätämään jotenkin erikseen? Mulla jos laittaa lähivalot hyvin, niin mielestäni kaukovalot näyttää liian ylös. Auto on -97 A4

Comment

Working...
      X