Ei kyllä näytä omaan silmään yhtään hyvältä tuo kitupiikin noja. Jos saksa taipuu yhtään niin tilaisin nahkahousumaasta, saat paremman näköisen ja mikä tärkeintä halvemmalla, jos nyt huudot eivät ihan kauheiksi nouse.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 keskikyynärnoja
Collapse
X
-
Tomppo
-
-
Nyt on alkuperänen asennettuna. Helppo homma oli. Enste tietty jalan reikä konsoliin, jonka sahausviivat osittain näky alapuolella. Jalasta sai irti sellasen karvatiivisteen jonka avulla oli helppo mitoottaa reikä. Sitte vain jalka kolmella ruuvilla kiinni konsoliin, enste katkasin konsolista sen muovin palan josta takaosa oli alunperin kiinni autos. Tuon jälkeen yhellä ruuvilla noja jalkaan kiinni ja sitte vain autoon kiinni kolmella mutterilla. Takaosa siis pysyy nyt paikallaan näiden pelliruuvien avulla. Ja reikä on siis yhteneväinen käsijarrun reiän kans, ainaki alkuperäses.
Comment
-
Eilen asensin ebaysta tilatun tarvikekynnärnojan omaan Audiini. Homma vei n. 2h erinäisen ihmettelyn takia ja hintaa kertyi van 55?.
Itse etenin näin:
- maalasin mattamustalla tarvikenojan ärsyttävän kiiltävän pinnan
- irrotin keskikonsolin
- tein reiän kyynärnojalle keskikonsolin sisäpuolella näkyvän ääriviivan mukaan, joka tosin oli aavistuksen verran liian pieni tarvikenojan jalalle. Avasin vain osan ääriviivojen merkkaamasta alueesta. Jalan kokoinen aukko riittää.
- kiinnitin jalan keskikonsoliin kolmella ruuvilla ja nojan jalkaan yhdellä. Jalan ja nojan väliin piti laittaa muutama prikka ettei kiristäminen vetäisi keskikonsolia mutkalle. Tuhkakuppi ei aukea jo konsoli on mutkalla!
- Laitoin konsolin kyynärnojineen autoon. Tässä vaiheessa pitää laittaa myös käsijarrun suojamuovi, sillä se ei mene paikoilleen kun konsoli nojineen on kiristetty. Arvatkaa miten huomasin :)
- Konsolissa olevan tavarakotelon kumimaton alla on reikä, josta kyynärnojan jalan etummainen ruuvi kiristetään. Itsellä oli tässä muovinen ristikko, joka piti leikata irti. Taaemmat ruuvit tulevat normaalisti tuhkakupin alle. Lisäksi omassa piti leikata pieni pala lattiamattoa irti, että jalka istui oikein.
Enää pitää etsiä kangasliikkeestä oikeanlaista tummanharmaata kangasta, jolla verhoilla noja uudelleen. Nykyinen musta kun ei oikein sovi auton sisustaan ja harmaa malli olisi ollut liian vaalea.
Comment
-
Osta heti -vaihtoehdolla joutuu maksamaan paljon enemmän kuin huutamalla perinteisesti. Noita liikkuu niin paljon, että tuo omakin kyynärnoja loppui johonkin 30euroon ja loput 25 oli postikuluja.
Comment
-
Oli tuossa omassa autossa tommonen jälkiasennuspaskahumpuuki kyynärnoja. Joku aika sitten kaveri vähän otti kyynärpäällä tukea siitä ja mukava rusaus kuului ja lopputuloksena noja lepäili ala-asennossa. Nyt sitten kun näytti tuota joutoaikaa olevan ihan nokko niin ihan mielenkiinnosta irrotin ja purin koko roskan. No ensinnäkin täysin mahdottomuus saada ehjänä niitä muoviosia irti nojasta.. :) Tuntu olevan niin onnetonta muovia. Syykin selvisi melko äkkiä, korkeussäädön hammasrattaat sileinä ja toinen sivupidike poikki. Kunnon kiinantinaa, jota alumiiniksi tuossa ilmeisesti kutsutaan.. :) Opetuksena muille jos haaveilet korjaavasi samanlaista vastaavaa, elä korjaa. Helpoimmalla pääset ostamalla uuden. Että semmosta. :)
Comment
Comment