Mistä mahtaisi löytää eroavaisuudet coupe gt:n ja coupe quattron alustoissa,sellaisessa muodossa että niitä voi käyttää tekniikan vaihtoa leimatessa jotta se se on asiallisesti sekä oikein tehty.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
coupe gt:stä quattroksi
Collapse
X
-
romunummiAvainsanat: Ei mitään
-
Audin varaosakatalogista eli Etkasta. Otat itse riittävästi printtejä ja käyt konttorille. Kun hetken vartoot, saatat saada privaa, että mistä tuon ohjelman voisi mahdollisesti saada.
-
romunummi
eipä kai siinä järkeä olekkaan,mutta tekee mieli palata nuoruusvuosiin,ja hyvähän se jotain on harrastaa
Comment
-
romunummi
Kyllä sielä jonkun moinen tunneli kulkee,eikä se kovin iso ongelma ole muutella sitä tarpeen tullen
Comment
-
-
Näin olen antanut itseni ymmärtää, että johtuu tuosta takakelkan täysin erilaisesta kiinnityksestä verrattuna kärrynpyörä-akseliin. Liekö siellä edes tilaa perälle.
Comment
-
-
romunummi
Eikö ne orginaalit quattron akseliston kiinnityspisteet ole hitsaamalla pohjalevyssä kiinni?mikä estää niitä laittamasta coupen pohjalevyyn kiinni,kunhan ne ovat vastaavasta tai vahvemmasta materiaalista tehdyt ja asianmukaisesti kiinnitetty.Mahtaako olla vielä niin että tukivarsia ja raidetankoja ei saa hitsaamalla korjata kaiken muun hitsaus on luvallista.
Comment
-
Sä todella haluat harrastaa =) On se kyllä aika rupinen duuni käydä niitä mittailemaan ja rakentelemaan. Mutta onhan ne ihmisen rakentamia, joten mahdollista toki.
Comment
-
romunummi
siinä voi käyttää tehtaan miehen tekemiä kiinnikkeitä,eikä se mittaus kauhean vaikeata ole kun sitä joutuu mitoittamaan päivittäin työn puolesta
Comment
-
Jos etuvetoisessa kantticoupessa on koko takakontin pohja parikymmentä senttiä alempana kuin quattrossa samalla tavalla kuin t89 coupeissa, ei siitä alkuperäisestä pohjalevystä enää paljoa ole jäljellä kun sinne on rakennettu tilat takakelkkaa ja perämurikkaa varten. Mahtuneeko vetaritkaan paikalleen ilman muutoksia pohjalevyyn?
Työtä teettää paljon molemmat ratkaisut, kumpi sitten on helpompi, vaihtaa yksi iso pala vai paljon pieniä paloja selviää vain kokeilemalla. Kannattaa ensimmäiseksi hankkia etuveto ja nelikko vierekkäin vertailua varten ja päättää sitten mitä tekee vai unohtaako koko projektin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja romunimmiEikö ne orginaalit quattron akseliston kiinnityspisteet ole hitsaamalla pohjalevyssä kiinni?
Comment
-
romunummi
ei sielä pohja mene vaihtoon,mutta peltitöitä jonkun verran ellei halua tehdä paris-dakar versiota
Comment
-
Tietysti jos päättää että pohjaa ei kannata vaihtaa, niin ainakin yksi projektikokonaisuus on selvä.
Joskus 5 vuotta takaperin suunnittelin ihan samaa projektia, siitä on jäljellä vielä rojua enempi ja vähempi, luovuin kuitenkin kun jo pelkästään seinälle kiinnitettyjen projektilappujen määrä ylitti seinäpinta-alan. Oikein tehtynä projekti oli tarkoitus viedä penkissä pohjalevy vaihtaen miinus jalanaluspellit - vaihtoon siis oli tarkoitus mennä kardaanitunneli takapenkin selkänojalle asti, sekä siitä taaksepäin koko pohjalevy. Sopiva autorobotin omaava peltiheikki lupasi lähteä projektiin mukaan - koska konttorilla kaivattiin mittauspöytäkirjaa korin normatiivisista mitoista. Konttori arvioi kanta-auton menettävän 6% koristaan tällä menetelmällä.
Jos moiseen operaatioon rupeat, minulta löytyy ainakin kierros urkin tolppia. Muut osat, kuten penkin alle menevät akkukotelot, ym. kilkkeet nippelit siirtyivät sitten muihin ajokkeihin. Mutta nuo tolpat jousineen, iskareineen ja napoineen ovat vielä jäljellä.
Comment
Comment