No pinnattujen hinta olis 335 euromerkkiä, samakaise olis sitten ottaa semmoiset, meinaan tuota talviajoa on vain se n. 6 km päivä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Pirelliltä sekundaa
Collapse
X
-
Kesässä meni Pirelli P7:t. Huonoimmat renkaat ever, tai kerran oli Uniroyalit, kun kesti 3 kuukautta. Kyllä näissä Pirelleissä vielä pintaa olisi ollut jonkin verran, mutta kuluivat niin epätasaisesti ja epämääräisesti, ettei niitä saanut pomppimattomaksi enään millään. Nyt on hyvä, kun sai Contin nastat talveksi alle, niin ei huolen häivää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti"195/65R15 BF GOODRICH 370E SARJA TÖINEEN", tämmöisen tarjouksen sain, ei en huuda vaan lainattu suoraan s-postista;)
Kaipa nuo asialliset nastakumit olis, vai?. Huomenna on kuitenkin uudet, tai "uudet" hommattava noitten entisten tilalle. Mitäs olisitte mieltä?
Toisessa Audista lähti loppuun ajetut Hakkapeliitta 1:t roskiin. Ne oli oikeasti halvat renkaat. 10 vuotta ikää, 4-5 milliä pintaa jäljellä ja lähes kaikki nastat tallella. Piti paremmin kuin ne melko uudet roskiin menneet Kleberit, mutta huonosti silti, kun oli ikää. Siksi vaihdettiinkin. Hakkapeliitta 7:t tuli niiden tilalle. 430e muistaakseni ja sentin kapeampana kuin tuossa nuo BF:t. 60e hintaeroa! Peltiä saa uutta ja ihmisiä syntyy koko ajan lisää? Oikeasti, 60e lisää siitä, että ajaa kunnollisilla renkailla, ei ole paljon?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiOikeasti, 60e lisää siitä, että ajaa kunnollisilla renkailla, ei ole paljon?
Mutta asiaan. Itsellä kesärenkaina Hankook Ventus S1 Evo K107, nyt kahden kesän jälkeen pintaa renkaissa 3mm. Kilometrejä vuodessa tulee noin 20tkm. Eli eipä noillakaan kovin pitkälle päästy.
Comment
-
Isällä oli alla jotkut Pirellit audissa tossa toissa kesänä. Jouduttiin tasapainottamaan kahteen kertaan, sekä ne olis menny kesässä sileiks, mutta rakenne virheen takia kylki repeyty auki keskellä Lahden keskustaa... Eipähän oo Pirellejä sen jälkeen tullu.
Mulla taas on ollu Sunnyt ja Hankookit eikä kummatkaan ole kestäny kuin kesän... (20tkm per kesä) nyt alla Federalit, saas nähä kuinka kauan ne kestää.
Comment
-
Itsellä lähti sarja Pirelli Pzero rossoja roskiin ennen aikojaan kun yhtä rengasta ei saatu enää tasapainoon kunnolla. Oli ilmeisesti runko mennyt rikki kun silmällä näki, että kyseisen renkaan kylki aaltoili reippaasti tasapainotuskoneessa pyöriessä. No eipä noista hirveästi mennyt hukkaan kun eturenkaista oli kesässä pintaa kadonnut sen verran, että olisi ehkä puolikkaan kesän vielä ajellut. Eli puolentoista kesän välein vaihdettavaa tavaraa. Paskat renkaat ja viimeisen Pirellit ikinä.
Tilalle tuli hankookit ja pitää sanoa, että melutaso tippui puoleen eikä enää vetele urissa samaan malliin kuin noilla Pirelleillä. Ehkä radalla on sen verran vähemmän uraa ja tulpat päässä, että ne sinne rata-ajoon sitten sopii paremmin ;)
Comment
-
Asia siirrettiin jollekin uudelle (harhaan)johtajalle mietittäväksi. Mitään vastausta ei ole tullut eikä myöskään vastaa viesteihin. Ihme asiakaspalvelua! Ainoa vastaus jonka olen maahantuojalta saanut nipistettyä, oli ettei kuluminen kuuluu takuuseen. Valmistajilta siis odotettavissa hiljaisia ja pitäviä, allesulavia kumeja myös jatkossa! Aiheesta juttu Kuningaskuluttajassa lähiaikoina. Pitää katsoa mitä maahantuoja siinä änkyttää?
Comment
-
Toissa syksynä hommasin puolanvolkkariin BF Goodrichin nastat. Pito-ongelmat katosivat. Ensimmäisenä talvena alla olleisiin Barumeihin(tulivat auton mukana ja etuset sulivat alle talvessa) ero oli kuin yöllä ja päivällä, ei joutunut kertaakaan lapiohommiin. Tänä vuonna alkutalvesta nuo pitivät edelleen hyvin ja pintaa oli jäljellä 5-6 mm(kilsoja viime talvelta noin 20 tkm). Otsikkoon liittyen caddy vaihtui b6:een quattroon, jossa tuli alla Pirellin Icesport -kitkat. Aikaisemmissa Audeissa mulla on ollut Nokian RSi:t, joille Pirelleillä ei ole mitään jakoa, mutta hyvin niillä nelikon kanssa pärjää, kun tietää puutteet liukkaimmissa kohdissa. Pintaa noissa on kyllä jäljellä, joten talvinsettiin päivitin vain vanteet.
Comment
-
Jotain positiivistakin asiassa: Pirellin avainasiakaspäällikkö oli rehellinen todetessaan ettei varmaan kannata enää pirellejä ostaa vaan esim. continentalit!
Ja oli samaa mieltä siitä että valmistajien tarkoitus on tehdä testeissä pärjääviä renkaita, kulutuskestävyydestä piittaamatta. Sitä kun ei testata. Tylyä mutta niin totta!Viimeksi muokannut okkim; 2.1.2013, 21:45. Perustelu: Viestit yhdistetty, älä tee heti uutta perään vaan editoi vanhaa
Comment
-
noihin ling long renkaisiin nauroin ja ostin moiset käytettynä.
Meni kaks kesää ja perhana tilasin myös sellaiset uudet (l688) koossa 205-40-17 entiseen autoon ja varsin tyytyväinen hinta laatu suhteeseen (paitsi vesi kelillä aika liukkaan oloset)ja mitä melu tasoon tulee, niin huomattavasti hiljasemmat kuin ns. vastaavat kiinan renkaat.
Itse en radalla noilla käynyt ja epäilen ettei kannata edes koittaa.
Omalle kohdalle jäi oikeastaan vain hyvät fiilikset nuista renkaista.
Kerrohan mitä tykkäät nuista renkaista? :)
Comment
-
Jaahas, formuloissakin jo huomattu pirellin "laadukkuus". Saattaa alkaa myynnissä näkymään?
http://www.hs.fi/msn/urheilu/Osa+tal...a1365993394774
Comment
Comment