Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tasonsäätö&madallus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tasonsäätö&madallus?

    Eli potilaana olisi 100 c4 avant -93 ja takana automaattinen tasonsäätö. Pystyykö tota madaltamaan mitenkään muuten kuin tulppaamalla putket ja vaihtamalla normi iskarit jne?

  • #2
    Uppista!

    Comment


      #3
      Kokemuksia tästä on todella vähän liikkeellä, mutta itse aion toteuttaa vaihtamalla jouset ja säätämällä "0-tason" sen jälkeen uusiksi.

      Comment


      • #4
        Alkuperäinen kirjoittaja msippala Näytä viesti
        Kokemuksia tästä on todella vähän liikkeellä, mutta itse aion toteuttaa vaihtamalla jouset ja säätämällä "0-tason" sen jälkeen uusiksi.
        Mikko: oletko mitä jousia ajatellut A8:in alle? Itsellä olisi myös takana tasonsäätö ja kiinnostus olisi laittaa matalammat jouset. Onnistuuko tuo jousien vaihto ilman ongelmia, mikäli tasonsäädön kalibroi vain sitten uudelleen? Vai onko noissa takaiskareissa jotain specialia, ettei sinne käy normaali A8 D2 tarkoitettu madallusjousi?

        Comment


          #5
          Mulla ei ole etkaa nyt käytössä mutta uskon että sinne menee ihan samat jouset kuin ilman tasosäätöäkin, kalibrointi sitten sieltä altakäsin, ettei nosta iskareilla perää takaisin ylös.
          Jotain 30 - max 40mm madallusta haen, jotta ryhti vielä säilyy, muuten on vielä avoinna mitä sinne menisi.

          Comment


            #6
            Mitenkäs tämän madallus homman kanssa kävi? Itsellä sama edessä kun kesä koittaa. Onko mahdollista vai ei?

            Comment


              #7
              No enhän mä ole saanut vielä aikaiseksi, mutta kevään korvilla kokeilen, kunhan jouset saa hommattua.

              Comment


                #8
                Kuinkas tuo tasonsäädön säätö oikein onnistuu? V8 d11:n tasonsäätö lienee samanlainen kuin C4-malleissa? Kun itsellä olisi mielessä tuon v8:n pieni madallus, myös takaa.

                Comment

                Working...
                X