Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 A6:n alustan pultti/mutteri

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • C4 A6:n alustan pultti/mutteri

    Kiinnostaisi tietää liitekuvassa osumaa saaneen mutteri/pultti yhdistelmän tarkoitus. Siis kuvan keskikohdan oikealla puolella kanittava mutteri, joka on melkein kokonaan poikki olevan pultin päässä.

    Hipaisi vähän kiveen kaverin pihassa... Eli laitanko vaan pultin tynkään maalia ja paljon massaa päälle vai alanko purkamaan puolet auton sisustasta ja pultin vaihtoon?
    Attached Files

  • #2
    Ei kukaan tunnusta tietävänsä? On kai näitä monikin purkanut?

    Comment


      #3
      Ne ei liity millään tapaa sisustaan ja jälkiasenteinen esim. sheriffin laatikon pohjapanssari tulee tuohon kohtaan kiinni takareunastaan. C4q dieselissä tuohon ei minun mielestä pitäisi mitään kiinnittyäkkään, ainakaan minulla ei ole siinä mitään ollut. Jossain muussa C4 variaatiossa tuossa voi jotain ollakin, tiedä sitten mitä.

      Comment


      • #4
        Eli pultti ei pidä mitään korin sisäpuolella olevaa paikallaan? Ja mutteri on laitettu siihen pitämään kierteet puhtaana siltä varalta että siihen joskus asennetaan jotain?

        Comment


          #5
          Juuri näin. Minulla on noissa pulteissa teräksinen pohjapanssari kiinni.

          Comment


          • #6
            OK, kiitoksia tiedosta. Laitan siis vaan hyvät ruostesuojaukset päälle.

            Comment

            Working...
            X