Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä typ 44 sataseen kokopunaisia hyväksyttyjä takavaloja?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mistä typ 44 sataseen kokopunaisia hyväksyttyjä takavaloja?

    Kulahtaneen oranssivilkkuiset takavalot olisi kiva saada vaihdettua punaisiin ulkonäön parantamiseksi. Ongelmaksi vaan tulee se, ettei punaisia takavaloja taida oikein Suomesta järkevään hintaan saada.

    Cac:ilta löytyy kyllä mutta ne eivät taida olla E-hyväksyttyjä, eikä innosta saada kuulla siitä katsastuksessa...

  • #2
    Jostain vaan kaivat vanhan kasi audin niissä on kokopunasia.

    Comment


      #3
      Liekkö se katsuri enää vanhojen rouskujen takavaloihin jaksaa puuttua. Kun eivät kuitenkaan ole mitään itsemaalattuja.

      Comment


        #4
        Milloin tuo E-merkintä edes oikein tuli? Meinaan vaan, että onko niissä alkupään alkuperäisissä paneeleissakaan edes koko merkintää...

        Comment


        • #5
          Oon miettiny kyl samaa, joskin viimeks halus katsuri kenkkuilla valkosista etuvilkuista että kaikki sinänsä on mahdollista :D

          Comment


          • #6
            Kai siellä pitäs e-merkinnät olla :O Jos ei niin sittenhän se on ihan yks hailee mimmoset takalyhdyt sinne laittaa. Hmmm...

            Comment


            • #7
              Tokihan vois vaan cac:ilta tilaa ne lyhdyt ja laittaa oranssit takasi jos saa joskus kuulla niistä. Tuskimpa:D

              Comment


                #8
                V8:n alkuperäisissä kokopunaisissa takavaloissa on e-hyväksyntä. Cac:n valoissahan niitä ei ole missään mallissa.
                Myöskin Hellan tekemissä typ44 ja d11 mustissa takavaloissa on e-hyväksyntä.

                Se taas, että kelpaavatko nuo merkinnät katsastusmiehelle, niin on tuurista kiinni kaiketi. Itselläni ei missään lötkössä ole koskaan ollut mitään ongelmia.

                Comment


                • #9
                  Eipä pitäis tuurista olla kiinni, jos E-hyväksyntä löytyy.
                  Silloinhan niitten pitäis täyttää direktiivit, sun muut "mitänenytkeksii" asetukset.

                  Tietysti katsuri saattaa löytää jonkun yllättävän muun pikkuvian, jos ei mene hänelle heti jakeluun.
                  Empä kuitenkaan sitäkään edes itse uskoisi, kyllä nuo katsastajat nykyään tuntuvat olevan aikalailla ammattitaitoista ja asiallista porukkaa.

                  Comment


                  • #10
                    mahtaako katsastusmies ees niitä niin tarkkaan katsoa, ite ku tossa viime keväänä lötköä katsastin ja huomasin huoltikan pihalla, että toinen takavalo sekoaa taas eikä pala, ja tirvasin siihen nyrkillä ja lasi halki :D No viereisestä rautakaupasta oranssia teippiä, eikä katsastusmies siit mitään sanonut :D:D, Liekö sitten kerrankin hyvä tuuri :D Muutenkin oli ihme vikoja ja läpi meni, tuli vielä siihen toinen katasastusmies ja kitisi kaikenlaista ni tämä lötköä katsastanut mies tähän " Tämän ikäsessä autossa vähän kuuluukin olla vikoja/välyksiä, vaihda alapallo ja tuu näyttämään uudestaan" :D

                    Comment


                      #11
                      On niitä lötköjä suomessa, joissa ei välyksiä ole. Tartteis katsastusmiehen yleistää tuossa mielessä :) Joko valohomma selvinnyt threadin aloittajalla?

                      Comment


                      • #12
                        On niitä toki vanhojaki autoja, missä kaikki kunnossa, en sitä siinä mielessä sanonutkaan, että kaikki väljiä olis. Tuo oma oli itelle ilmanen ja oli ollut useamman vuoden liikennekäytöstä pois ja muuta valitettavaa ollut kun alapallo väljä, ja lötköt (ainkin omasta milestä) on kyllä hyviä ajaa.

                        Comment


                        • #13
                          En oo sitten vaivautunu niitä cacin valoja tilaamaan kun on laiskuus iskenyt. Eli edelleen porkkanat takavaloina. Kuullu vähän pelotteluja tosta E-hyväksynnästä mutta on ilmeisesti aika katsurin päivästä kiinni hyväksyykö semmoset vai ei. Purkuauto pitäisi löytää mistä hakisi nuo valot.

                          Sen sijaan vaihoin lemförderin raidetangonpäät ja teetin autoon nelipyöräsuuntauksen. En oo vähään aikaan yhtä jumissa olleita pultteja auonnut, huh huh! Kaikki kulmat oli enemmän tai vähemmän pielessä, joten oli korkea aika suunnata mutta nyt on kyllä todella vakaa ajaa, aivan mainio.

                          Lisäksi tuli haettua vähän vihreää kultaa ja syylarinestettä jos alkaisi pommi- ja lämppärin kennojumppaan.

                          Comment

                          Working...
                          X