Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 Alustasarjaa.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 Alustasarjaa.

Juuh elikkäs, omassa vajaavetoisessa alkaisi olemaan jo iskarien vaihto ajankohtaista. Samalla oli tarkoitus tuoda kohtuudella alaspäin. Mitäs ihmiset suosittelee? Ihan "valtavia" summia en mielelläni käyttäisi, vaan joku "kohtuullinen" sarja kelpaa oikein mainiosti. Tekeekö noilla halvoilla säädettävillä (JOM, V-MAXX) sarjoilla mitään? Käsittääkseni kannattaa mieluummin ostaa joku kohtuullinen kiinteä alusta. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Tässä nyt jokusen kuukauden ajellut bc racingin alustalla, niin oon kyl tykännyt. Tosin täs korostuu nyt alustan väljyys sit jokapaikasta muualta. :D

Comment

Älä osta V-maxxia ainankaan. Tai jos haluaa montuissa nähdä taivasta ja taas tietä niin sitten. On äärettömän kauhea ajaa.
      Oliko noissa bc racingin alustoissa jotain katsastus ongelmaa?

Comment

Mulla A4:ssä FK:n highsport ja olen kyllä ollut kohtuu tyytyväinen. Ei hirveän jäykkä mutta riittävä. Minkäänlaista pintakovuutta ei ole. Paljon pehmeämpi kuin ässän KW1 joka alkaa toimimaan nopeuksissa joihin A4:llä ei edes pääse..

Comment

Tekeeköhän tällä mitään? http://www.slamit.net/product/8360/h...i-a4-b5--11999

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
            Oliko noissa bc racingin alustoissa jotain katsastus ongelmaa?
            Ei kai nois pitäisi mitää ongelmia ole? Itelläni jo edellinen alusta muutokatsastettu, niin ei o havaintoa aiheesta.

Comment

Mulla on nyt pyöriny loppu talvesta saakka k-sportin säädettävä ja tyytyväinen olen ollut.

Comment

Tuo H&R:n setti on varmasti ihan hyvä valinta. Tuolta niitä löytyy myös.

Comment

Kun itse tutkin ässään vaihtoehtoja tuli vastaan Vogtland. Mitään pahaa en netistä löytänyt kyseisestä sarjasta, kokemusta ei tosin ole. Kotiin n. 600€.

Comment

D2 Street sarjakin on ihan passeli. Korkeus- ja jäykkyyssäädöt, mut hinta tietysti kipuaa 800e+.
                    Osalla ollut vaikeuksia muutoskatsastaa katsurilla alle, mut itsellä ainakin riitti maahantuojan "todistus" katsuriukolle, tuv lappuahan D2 sarjojen mukana ei tule.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viesti
                      Mulla A4:ssä FK:n highsport ja olen kyllä ollut kohtuu tyytyväinen. Ei hirveän jäykkä mutta riittävä. Minkäänlaista pintakovuutta ei ole. Paljon pehmeämpi kuin ässän KW1 joka alkaa toimimaan nopeuksissa joihin A4:llä ei edes pääse..
                      Itse taas olen ihan päinvastaista mieltä.

KW1 tuntui pehmeämmältä kuin FK, ja FK on enemmän pintakova.

Comment

Nojoo, suora vertailu noiden välillä on aika vaikeeta, A4 etuvetoinen yli 300kg kevyempi, ässää laihdutettu jonkunverran ja rengastuskin täysin erilainen.

Comment

Joo, itse vertasin ässiin, molemmat Avanteja.

Comment

Mites toi h&r:n cup-kit, enkö osaa katsoa, vai eikö noita saa quattroihin? Tuommoinen kiinteä 60/40mm voisi olla aika hyvä vaihtoehto korkeussäädettävälle.

Comment

Working...
                            X