Audi koleisee keulasta. Kuullostais että tulee kuskinpuolelta, mut ei ole tullut tukittua tarkemmin kun ei ole itellä paikkaa tällä hetkellä. Kolaukset kuuluu jos ajaa hiljakseen hiekkatiellä (tai asfaltilla jossa selkeitä monttuja). Maantiellä ei ravista tms. "Normaalista" autosta menee yleensä pallot ekaks jotka aiheuttaa vastaavia oireita, mutta tässä näyttää olevan tukivartta ja kallistuksenvakaajaa keskiverto perusvokkeloa enemmän, eli miten lie tämän pirssin laita? Pallon vaihto edellyttää koko tukivarren uusintaa ja luonnollisesti hintapolitiikka estää "varmuuden vuoksi" ja/tai huvikseen vaihdot...
Tietysti homma selviää viimestään katsastusmiehen ravistelussa about muutaman kuukauden sisällä, mutta voishan tuon laittaa kuntoon sitä ennen.
Tietysti homma selviää viimestään katsastusmiehen ravistelussa about muutaman kuukauden sisällä, mutta voishan tuon laittaa kuntoon sitä ennen.
Comment