Hakua koitin, mutta en löytänyt vastausta, tai en osannut etsiä. Eli toinen lyhyt tuli ilmeisesti tiensä päähän ja nyt tarvis uuden. Pitkille on myös xenonit, mutta ne on omat polttimonsa, eli ei sillon bi-xenonit jos nyt oikein olen ymmätänyt. Mutta sellanen käsitys mulla on, että ne ois xenon plussat, joten mitä tapahtuu jos korvaan ne tarvikkeilla vai onko se edes mahdollista? Jos pitää mennä marmorille asioimaan nin onko kellään käryä paljonko tollasesta tuikusta köyhtyy kappaleelta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 xenon plus vaihto?
Collapse
X
-
http://www.meronet.com/catalog/produ...products_id=29
Tuommoset omaan vaihdatin. Vaihtoon on ohjeita kun etsii forumilta. Ne sun "lyhyet" on päiväajovalot, xenoneissa tosiaan sitten lyhyet ja pitkät.
Siis tietenkin olettaen että umpiosi on tämän näköinen: http://tinyurl.com/93up4hd
-
Oon näköjään pihalle näiden valojen kans :) Mutta joo, on ton näkönen umpio. Eli oisko nyt sitte niin, että jos pitkä ja lyhyt on samassa ja pitkä palaa niin mulla oikin toi päiväajovalo pimeenä? Vai oonko ny ihan hakoteillä ja en ymmärrä? Ei oo okeen ikinä tullu xeninien kans pelattua, eikä varsinjaan tällasten "tavallisista" poikkeavien. Leimalle tarvis mennä ja vähä noloo saada hylsy jos lamput ei pala.
Comment
-
Juurikin niin. Tuossa se lyhyt ja pitkä hoidetaan vain sellaisella varjostimella, eli lyhyillä se pienentää valokeilaa ja pitkillä avaa varjostimen. Jos tuo umpion sisäreunassa oleva valo on pimeänä niin se on se päivävalo. Sinne käy joka tarvikeliikkeestä löytyvä normi hehkulamppu ja vaihtokin todella helppo.
Eli tommonen: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/434003/0Viimeksi muokannut Edi; 19.9.2012, 09:17.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Thoubi Näytä viestiTuo zetterin ylempi linkki taitaa olla väärin, kun tarjoo D2S polttimoa. Siellähän on D1S poltin, eikö vain?
Comment
-
No näin mäkin ymmärsin ja tästä päätellen autossa ei ole noita plussia. Koska pitkänä palaa sisempi valo, ilmeisesti normni H1, ja ulompana ajovalo. Ja näiden lisäksi ei ole muuta kuin parkit. Olen vain jotenkin automaattissti olettanu, että ois plussat. Varsinkin kun on vielä dtm edition.
Comment
-
Katsoppas onko autossa valokatkaisimen vieressä sellaista pientä DRL nappia. Sen voi työntää kojelautaan piiloon ja käänneltävä nappi sitten kun pulpauttaa ulos jos on. Sillä ohjataan päivävaloja päälle/pois.
Tämmönen: http://tinyurl.com/9bvmklj
Kait se sun keula tämän näköinen nyt on: http://tinyurl.com/99rntqa
Jos lyhyissä pelkästään xenon niin kuvittelisin että olisi jälkiasennettu sitten enkä usko kyllä...
Comment
-
Eiköhän siellä nokalla ole halogeeniumpiot jossa jälkiasennusxenonit, eli umpio näyttää tältä http://i34.tinypic.com/i1b75s.jpg
Jos ohjaamossa on korkeudensäätö, se varmistaa asian, että halogeenit. Korkeudensäätöä ei ole xenoneissa, vaan se on automaattinen.
Eli laitat tilalle joko aidon halogeenipolttimon tai sitten jälkiasennusxenonin mallia HXR (X on polttimon numero, todnäk 7, R on jälkiasennusxenoneissa heijastinumpiolle).
Comment
-
Taidatte olla kaikki oikeassa ja autossa ei ole xenoneita. En ole sen kummemmin niitä edes katsellut kun olen automaattisesti luullut, että siinä on, koska ne pitäisi kuulua auton varustukseen ja valot on todella hyvä ja kirkkaat. Mun DTM tuntuu nuutenkin olevan joku karvalakkimalli, koska siitä puutuu jotain muutakin malliin kuuluvia varusteita. Ja ennenkun joku kyseenalaistaa mallin aitouden niin kyllä se on dtm valmistenron perusteellakin, vaikka sitä olen jo itsekin epäillyt :) Mutta valohomma on aika varmasti ratkastu, joten kiitos avusta.
Comment
Comment