Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 konepellin lukon vaijeri irti/poikki, miten konepellti auki?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B7 konepellin lukon vaijeri irti/poikki, miten konepellti auki?

    Tollasen ikävän ilmiön huomasin kun piti pelti aukasta, mutta kahva löi tyhjää. Sen totesin, että ohjaamon puolella vaijeri on kiinni eli ongelma on moottoritilassa. Pääseekö jotain kautta lukkoon käsiksi mitään rikkomatta, kenties alakautta? Auto on dtm edition eli psukurit siihen kuuluvat, jos sillä on jotain merkitystä. Kovasti kiitollinen jos joku osaa auttaa kun katsastukseen tarttis mennä.

  • #2
    Ihan hakua käyttämällä: "konepelti ei aukea" tuotti äsken kokeillessani aikapaljon vastauksia, jotta sieltä.

    Toki jos apua entisistä löydy, niin sitten on hyvä syy jatkaa, mutta sieltä ekaks.

    Comment


    • #3
      Audi A6 2.5 tdi Quatro konepellin vaijeripoikki

      Niin näitä aiheita nyt on aika monta tuossa .
      Mutta noudatin noitten ohjeita ja otin pohjapanssarin irti koska tarkoituksenani oli pitkällä ruuvarilla alkaa avaamaan lukkoa .
      ??.
      No meikäläisen audissa ainakin on näköjään nokka niin täynnä ettei siittä tunnu olevan mitään mahdollisuutta päästä käsiksi kyseiseen salpaan .
      Tosiasiassa salpaa ei näy mistään kulmasta kun katsoo .
      Mikä nyt sitten olisi se seuraava järkevä vaihtoehto lähteä kokeilemaan konepellin avausta.

      Comment

      Working...
      X