Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KIIRE Valon korkeussäätö merkkivalo palaa, ongelmaa ei löydy

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • KIIRE Valon korkeussäätö merkkivalo palaa, ongelmaa ei löydy

    Tähän ongelmaan olisi tarvetta saada pikapuoliin vastausta ja toimintaohjeita, koska auto pitää tän kuun aikana vielä saada leimastakin läpi.

    Elikkäs autoon tehtiin jakopää remppa, jonka aikana jokin meni pieleen, ja siitä alkaen on palanut koejlaudassa ajovalon korkeussäätö häikkää. (Google löysi jopa kyseisen merkkivalon kuvan http://i284.photobucket.com/albums/l...rninglight.jpg )

    Auto on siis Audi A6 Avant Quattro ja koneena on 2.5 TDI, manuaalinen laatikko. Vamistettu 03, vuosimallia 04. En nyt ole ihän päässyt jyvälle onko C5 vai B4-koppanen, omasta mielestäni C5 mutta jokin holtoliike väitti sen olevan B4.

    Mutta tosian, ongelma on tuo valon korkeussäätö, jota siis herjaa. Itse epäilen että jokin liitin voisi olla löysä tms mutta mitään havaintoa missä niitä liittimiä mitä pitäis kokeilla pitäis alkaa etsimään. Elo osaako joku kertoa, mielellään kuvien kera jos mahdollista.

    #2
    En nyt ole ihän päässyt jyvälle onko C5 vai B4-koppanen
    Pohjalevy on C5 ja tyyppi 4B. B4 on taas facelift kasikymppi (92-95).

    Comment


    • #3
      Kysyppä onko umpioita irroitettu ja käytetty virtoja päällä. Sille pitää tehdä perussäätö vcds:llä että lähtee herjat.

      Täällä ohjetta valon kanssa taistelemiseen

      Kato myös tämä
      Viimeksi muokannut Olmi; 3.9.2012, 19:40.

      Comment


      • #4
        Kiitos horch selvennyksestä :)

        Ongelmahan on se ettei mulla ole vagcomia käytössäni, huollosta on Kun muuten asioinut on kertonut että kumpi puoli kyseessä, mutta tosiaan ei ole sitä vagcomia käytössä niin tuota linkkiä mikä tuossa on niin ei pysty toteuttamaan... Eli onko aino vaihtoehto viedä tuo johonkin huoltoo ja maksaa maltaita kunnne etsii vikaa jostakin, vai pystyykö tekemään itse ilman vagcomia?

        Comment


        • #5
          Kyllä se piuhan päähän pitää saada. Clubilaisille on tuolla ihan osiokin mistä voi paikallista apua kysellä muiden clubilaisten keskuudesta, jäsenmaksun maksaneille siis.

          Comment


          • #6
            Itse etsisin vikaa edessä olevasta alustan anturista. Olisiko jäänyt anturin piuha kytkemättä tai huonolle kontaktille jakopäärempan tehneeltä kaverilta?

            Samaa vikaa pukkas S4:ssa vesipumpun vaihdon jälkeen ja vikana juurikin inhimillinen huolimattomuus... Veikkaisin sun tapauksessa samaa vikaa.

            Comment


              #7
              Eipä mulla tarvinut valojen perussäätöä tehdä, vaikka käytin autoa (b6 s4) käynnissä ilman umpioita. Veikkaisin jotain liitosta anturiessa, tai sitten korkeudensäätömoottori antautumista.

              Comment


              • #8
                Onkos tämän vika korjattu?

                Comment


                • #9
                  Tässä löyty vika, joka oli kuskinpuoleisen renkaan takana oleva anturi tms joka oli rikki. Se vaihdettiin ja vika korjaantui

                  Comment

                  Working...
                  X