Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AG Bumper Care

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AG Bumper Care

Yleensä en turhaan mainosta mitään, mutta eilen tuli pyyhittyä Audin kumi ja muoviosia tuolla Autoglymin Bumber Carella ja ei voi muuta sanoa kuin että onhan perskuleen hyvä tuote. Mm. puskureiden alaosat, jotka olivat jo aika harmaat, muuttuivat käsittelyllä täysin mustiksi. Aluksi epäilytti, kun itse tahna on vihreää. Käsittelykin on helppo, tahna vain hierotaan pintaan, ei tarvita sen enempää kiillottamista. Saa multa täydet pisteet.

Nyt on odotukset sitten vielä suuremmat AG:n uutta mustaa vahaa kohtaa, jota pullollinen on odottamassa. Jos viikon/parin päästä pääsisi vahaamaan koko auton. Tuon, olikohan se "Ultra Deep Shine" pitäisi mainospuheiden mukaan tuoda muita paremmin kiiltoa ja erittäin kovan vahapinnan autoon ja erityisesti tummille väreille. Saa nähdä.

itse olen ko. puskurikiilloketta käyttäessäni huomannut sen, että pinta jää helposti rasvaiseksi ja kerää sitten pölyä. tämä on helppo välttää "kiillottamalla" käsitellyt muoviosat vielä kertaalleen kuivalla ja puhtaalla liinalla.

kerroppa sitten kauanko muovi- ja kumiosat kestivät mustana, itse olen huomannut että uusintakäsittelyjä tarvitaan kohtuullisen usein.

Comment

Jep, kerrotaan kokemuksia, kunhan niitä kertyy.

Comment

Minulta myös kehuja tuosta aineesta. Vetelin tuolla muistaakseni kesän ekan vahauksen jälkeen ja on kiilto/väri pysynyt tähän asti. Minulla keräsi myös pölyä tuo tökötti, mutta ensimmäisen pesun jälkeen ei ole enää pölyä kerääntynyt.

Comment

Tuo bumper care todellakin toimii. Muutaman vuoden ajan olen sitä käytellyt noihin listoihin,puskureihin, peileihin, ulkotiivisteisiin, roiskeläppiin (! :) ja muutamaan muuhunkin mustaan osaan.
          Very good!
          Helppo käsitellä ja melko nopea levittää niin mikäs sitä käytellessä. Ja kestääkin vielä.Kunnon vahauksen jälkeen käsittely bumper carella niin se on piste iin päälle..
          Olen tuota litkua itsekkin meinannut kehua täällä mutta homma on jäänyt vain ajatukseksi..

Comment

mistäs olet ostanut tuota muovien"hoito" ainetta?

Comment

Minä sain pysyvän mustan, kun kuumailmapuhaltimella käsittelin muovilistat ja muut muoviosat.

Comment

Oma ratkaisuni oli ylimaalauksen yhteydessä todeta "maalatkaa sitten mustalla ne puskurien alaosat".

Comment

AG:n Bumper care on vallan oivallinen mämmi kun haluaa viettää aikaansa auton kimpussa. Käytetään ammattipiireissä runsaasti. Älkää muutamaan toviin käytön jälkeen suunnitelko muovi- tai kumiosien maalausta, ei pysy maali kuin nitojalla reunasta kiinnittäen.

Comment

mistäs olet ostanut tuota muovien"hoito" ainetta?
                    Sitähän myydään aika monella huoltoasemalla ja autotarvikeliikkeissä. Vag:lla asioidessa huomasin kans ag purkkilajitelman..

Comment

Working...
                    X