Vaihdoin kulkineeseeni raidetangon päät (toinen ihan loppu ja toinen vetelä p.) sekä taka-akselin puslat (toisesta oli sisäpusla irronnut toisessa vielä hiukan kiinni).
Nivelet tuli Febiltä ja puslat Lemföderiltä, jälkimmäiset oli alkuperäiset, audi-logo ja puolet varaosanumeroista oli hiottu pois.
Taka-akselin suuntaa säädetään juuri puslien 3 suuren reiän kiinnitysruuvien kanssa. Näytti menevän heittämällä auraus kohdalleen, vaikka puslan runko oli uudessa ja vanhassa eri desigia.
Auraus meni jonkun verran liikaa miinukselle, vaikka ihan hyvältä ohjaus tuntuikin (suurempi auraus = parempi keskitys, renkaat tosin kuluu)
Kulmat katsottiin Euromasterilla. Yksi asia taasen kerran tulee tässä esille, eli kaartoharitus. Sitä ei mitata, vaikka tehtaan manuaali sen on määrittänyt ja säätö tehdään raidetangon päätä laskemalla/nostamalla pesässään.
Onko tosiaan niin, että ko. säädöllä ei normaaliolosuhteissa ole mitään väliä? Manuaali sanoo, että jos se on pielessä, auraus/haritus (toe) ei ole kohdillaan kiihdytyksissä.
Nivelet tuli Febiltä ja puslat Lemföderiltä, jälkimmäiset oli alkuperäiset, audi-logo ja puolet varaosanumeroista oli hiottu pois.
Taka-akselin suuntaa säädetään juuri puslien 3 suuren reiän kiinnitysruuvien kanssa. Näytti menevän heittämällä auraus kohdalleen, vaikka puslan runko oli uudessa ja vanhassa eri desigia.
Auraus meni jonkun verran liikaa miinukselle, vaikka ihan hyvältä ohjaus tuntuikin (suurempi auraus = parempi keskitys, renkaat tosin kuluu)
Kulmat katsottiin Euromasterilla. Yksi asia taasen kerran tulee tässä esille, eli kaartoharitus. Sitä ei mitata, vaikka tehtaan manuaali sen on määrittänyt ja säätö tehdään raidetangon päätä laskemalla/nostamalla pesässään.
Onko tosiaan niin, että ko. säädöllä ei normaaliolosuhteissa ole mitään väliä? Manuaali sanoo, että jos se on pielessä, auraus/haritus (toe) ei ole kohdillaan kiihdytyksissä.
Comment