Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tehdasasenteinen xenon -> H7

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tehdasasenteinen xenon -> H7

    Terve!

    Onnistuuko tehdasasenteisen xenonumpion tilalle asentaa halogeeniumpio plug&play systeemillä vai tarvitaanko insinööriä?
    Auto on WV Passat -02

  • #2
    Luulis onnistuvan, liittimissä voi olla eroa. Ite valot on varmaan samanlaiset kiinnityksiltään.

    Comment


      #3
      Minulle saa sitten lähettää vanhat xenonumpiot. Puskurin kuori pitää irrottaa ja sen alta muutakin että umpiot irtoavat. Luulisi että liitinkin olisi samanlainen saman ikäisissä umpioissa, vai oliko tarkoitus laittaa tarvikeumpiot?

      Comment


      • #4
        Moro!

        Joo, keulan purkaminen on tuttua kun piti ajovalopesurit saada toimimaan..
        Mutta siis tarvikeumpiot olisi luultavasti tulossa, Mtt tradingilla olisi mukavan näköiset angel eyesit jotka kiinnostaisi laittaa. Xenonit menisi muuten, mutta nykyiset umpiot kun alkaa olemaan vähän kuluneet niin ajattelin päivittää vähän enemmän tuota ulkonäköä..

        K.säätömoottorit ei käy xenoneista, ne pitäisi ostaa uudet.. Kiinnitystapa niissä on aivan erilainen..
        Myyjän kanssa käytiinkin vähän sähköpostikeskustelua ja muuten ne varmaan kävisivät, mutta noissa halogeeniumpioissa on yksi pinni vähemmän siinä sähköliittimessä.. Liekkiä sillä minkälaista virkaa?
        Lähinnä jos joku on moista tehnyt niin kuulisin enemmän kuin mielelläni!

        Comment


        • #5
          Angel Eyesit ei kyllä ole ulkonäköpäivitys alkuperäisiin xenoneihin verrattuna! Makuasia tietysti, mutta ihan järjenkin kanssa perusteltuna 95% tapauksista tarvikeumpiot ovat todella surkeita alkuperäisiin verrattuna pl. ehkä Depon tekeleet, jotka ovat sentään käyttökelpoisia.

          Comment


          • #6
            Depo

            Kuten muihin ketjuihin jo laitoin niin ite ostin profiilin vehkeeseen samaisesta kaupasta xenon malliset rinkulavalot ja valoteho on aivan eri luokkaa kuin alkuperäisillä 370tkm ajetuilla umpioilla. Ja tarkoitan että valoteho kasvoi aika roimasti.

            Sitä en tiedä miks xenonit pitäis vaihtaa halogeeneihin kun yleensä niitä muunnellaan toisinpäin.

            Comment


            • #7
              Älä niitä xenoneita pois ota. Kiilloita vaan ne pinnat ja pistä vinyylikalvo päälle niin on paljon parempi kuin enkelinsilimät.

              Comment


                #8
                Minä kyllä voin lunastaa sopuhintaan ne vanhat umpiot pois, minulta saa vaikka angel eyesit vaihdossa.

                Comment


                • #9
                  Aika harvoin silti Xenonista Halogeeniin vaihtamisella valoteho paranee vaikka olis kuluneetkin umpiot... Ite kiillottaisin kans pinnat jos niihin ei uusia pleksejä saa. Annelit on kuitenki vähä niin kuin erään kilpailevan saksalaismerkin tavaramerkki...

                  Comment


                  • #10
                    Sisälle kertynyt lika vaikuttaa myös todella paljon valotehoon. Muutamia umpioita olen "parantanut" sisäisellä pesulla. vesi/pineline seosta sisään, kunnon ravistelua perään. huuhtelu hanavedellä kerran tai pari, viimeinen huuhtelu akkuvedellä niin ei jää kalkkijäämiä. Tietysti onnistuu vain umpiot irrotettuina :)

                    Comment


                    • #11
                      Njoo, selvisi sen verran että eipä noita halogeeneja edes kuulemma saisi tuohon ilman johdotuksen muutosta. Joten se siitä.

                      Pitänee yrittää hioa ja kalvottaa umpiot, tehdä sisäpesu ja tiivistää umpiot kunnolla. Sekä uusia nuo vanhat polttimot uusiin kunnon xenon polttimoihin!
                      Vai pystyykö noihin uusia muoveja hankkimaan jostain? Takakannetkin pitäisi jostain hommata kun vanhat ei tahdo kestää oikein paikallaan enää..

                      Comment


                      • #12
                        Itse sain tällä setillä ainakin moottoripyörän muoviumpiot hyväksi:

                        [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Zw5KSum28dc[/ame]

                        Comment


                        • #13
                          Paremmin toimii pelkkä 2000 karkeus myllytys tahna ja superlonilaikka. Itellä on kans toi megun kitti ja ei sillä niin hyvä tullu. Isommat jäljet voi ensin hioa vaikka 1000-2000 vesihiomapaperilla ja sit laikalla kiiltäväks. Vinyylikalvo päälle niin pärjää taas pitkään.

                          Comment


                          • #14
                            Mä olin vetäny ekan pelkästään tolla kitillä. No kyllä sillä kirkasti, mutta kun umpiot oli ihan halkeillun näköinen ei toi riittänyt. Nyt viime vklp kunnostin paremmin. Hioin vesihiomapaperil: 400 - 600 - 800 - 1000 - 1200 - 1500 - 2000 - ja sit tol pienel 3000 palasel. Sit kiillotin plastx ja suojasin. Ai, että tuli hyvä :D Sellanen 6 tuntii meni :^)

                            Comment


                            • #15
                              Mistä tuota vinyylikalvoa löytäisi? Yritin motonetistä ja biltemasta (köyhän miehen tavarataloista) löytää sellaista mutta ei tarttunut silmään..
                              Pitääkö tilata internetin ihmeellisestä maailmasta?

                              Comment


                              • #16
                                Ota miuhun yhteyttä yv:llä. Laitetaan siulle kalvot.

                                Comment

                                Working...
                                X