En löytänyt vanhoista ketjuista aiheesta, ihme kyllä.
Quatron takalaakerin vaihto oli vaikea kotikonstein, joten teetin sen korjaamolla, mutta onko etu laakeri yhtä hankala. Tietysti iskari jousi romppeet on purettava normaaliin tapaan että paketti on kokonaisuudessaan irti.Ensimmäinen huoli on pitääkö se nopeus anturin ottaa irti ja saako sen ehjänä kun se on ollut 16 v. paikallaan tai onko sen johto helposti irroitettava. Toinen huoli onnistuuko laakerin vaihto leka / ruuvipenkki systeemillä.
En ole varma onko laakereissa edes vikaa, mutta vuotavat vähän rasvaa. Mahdollinen risan laakerin ääni ei tahdo edestä kuulua selvästi sisälle. Klappia ei ole, mutta ei ollut taka laakerissakaan, vaikka naputti ja pinta oli syöpynyt meikoisesti.
Quatron takalaakerin vaihto oli vaikea kotikonstein, joten teetin sen korjaamolla, mutta onko etu laakeri yhtä hankala. Tietysti iskari jousi romppeet on purettava normaaliin tapaan että paketti on kokonaisuudessaan irti.Ensimmäinen huoli on pitääkö se nopeus anturin ottaa irti ja saako sen ehjänä kun se on ollut 16 v. paikallaan tai onko sen johto helposti irroitettava. Toinen huoli onnistuuko laakerin vaihto leka / ruuvipenkki systeemillä.
En ole varma onko laakereissa edes vikaa, mutta vuotavat vähän rasvaa. Mahdollinen risan laakerin ääni ei tahdo edestä kuulua selvästi sisälle. Klappia ei ole, mutta ei ollut taka laakerissakaan, vaikka naputti ja pinta oli syöpynyt meikoisesti.
Comment