Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lötkön jouset typ44 1990

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lötkön jouset typ44 1990

    Elikkä tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus varmaan tulee :) Mutta onkos quattrossa jotain speziaalia jousissa kun kaikki tukkurit sanoo että ei qt/avant? Kun tarviis noiden vanhojen linttaantuneiden etujousien tilalle sellaiset mistä ei puutu pätkiä....

    #2
    Samat etujouset, oli vajaaveto tai nelikko. Takapäässä on sitten eri vieterit vetotavan mukaan.

    Comment


    • #3
      Elikkä Foorumiin luottaen tilaan tavan 100 etujouset ja kiroilen myöhemmin ;)

      Comment


      • #4
        Hintaeroa jousissa oli olevinaan, mutta värimerkinnät jousille oli samat, kun kyselin jousia Volkkarilta Typ44 quattroon. Kun eivät tuntuneet itsekään tietävän mitä myyvät, niin hain Biltemasta etuvetoisen jouset. Myyjä kysyi vielä, että eihän ole quattro. :D Hyvin ne sinne sopi. Keula vähän nousi, mutta niinhän se tuppaa tekemään, jos katkenneen tilalle vaihtaa ehjän jousen. Laitoin ne Bilteman jouset ja Konin Sportit eteen, niin tuli kyllä hyvä.

        Kun jousia vaihdat, niin vaihda samalla ylätukilaakerit.

        Comment


          #5
          Quattro-lötkön jouset menee etuvetoiseen vallan mainiosti, mutta iskarin yläpäänkumia voi joutua muokkaamaan.

          Tehty ja modattu ainakin Savossa :)

          Comment


          • #6
            Elikkä jos laittaa tavan lötkön jouset quattroon niin ei tartte modata :) Onko vielä 1991 mallissa sama jousi?

            Comment


              #7
              Lainaan nyt topiccia, kun samaa asiaa koskee. Eli käykös myös C4 koppasen takaiskarit typ44:seen?

              Ois vaan tälläinen satsi myytävän ja ajattelin tohon quattro satkuun laittaa, jos vaan sopii.

              http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1376073

              Comment


                #8
                Vajokeista en uskalla mennä taas sanomaan, mutta ainakin 200 20V:n vieterit istahti C4q:n sen kun laittoi.

                Comment


                • #9
                  Kovasti noi samalta näyttää kun 44;Sessakin mutta tiedä sitten 100 varmasti.

                  Comment


                    #10
                    Menee iskaritkin. Mulla on -94 V8:ssa jonkun 95 tai 96 vuoden A6 etuvedon takaiskarit. Audi V8:iin kun ei suoraan saanut kaasuiskareita kybiltä, niin piti soveltaa :) Menee siis heittämällä bolt-on.

                    Comment


                      #11
                      Mutta eikö V8 ole muutenkin enemmän C4:ää kuin typ44:ää noilta osin?

                      Comment


                        #12
                        Ainakin nuo loppupään V8:sit on, vaikka täysin eri kori kyseessä (D11 vs C4). Alkupään V8-mallit ovat melko samaa, mitä 200 quattrot.

                        Comment


                          #13
                          Noh, kyseiset osat olivatkin menneet. Mut pitää jostain joku alustasarja metsästää, tai jouset vähintään. Hyllystä löytyy eteen 2kpl koni sporteja.

                          Tais tää talviauto ajatus vähän karata...

                          Comment


                            #14
                            Jos on liian hyvä lähtökohta, niin hommat voi karata. Havaittu moista aikaisemmin :)

                            Comment

                            Working...
                            X