Sattui silmään ELSA:sta B7 A4:sen taka-apurungon puslien ('hydrolager') vaihto-ohjeissa huomautus, että pultit ja aluslevyt pitää uusia samalla, kun puslat uusitaan.
Onko tämä ihan normaali vaatimus vai onkohan tähän haudattuna jotakin vakavampaa, eli pultit & aluslevyt olisi ihan oikeasti pakko/hyvä uusia ?
Jos vien auton ei merkkikorjaamoon, niin kuinka todennäköisesti uusivat pultit ja aluslevyt, jos ne on silmämääräisesti ehjiä ?
Merkkihuollossa nämä varmaan uusitaan, kun virallinen ohje niin käskee...
Mites foorumin DIY miehet, oletteko törmänneet tähän ja uusitteko aina oletuksena pultit & aluslevyt ?
Onko tämä ihan normaali vaatimus vai onkohan tähän haudattuna jotakin vakavampaa, eli pultit & aluslevyt olisi ihan oikeasti pakko/hyvä uusia ?
Jos vien auton ei merkkikorjaamoon, niin kuinka todennäköisesti uusivat pultit ja aluslevyt, jos ne on silmämääräisesti ehjiä ?
Merkkihuollossa nämä varmaan uusitaan, kun virallinen ohje niin käskee...
Mites foorumin DIY miehet, oletteko törmänneet tähän ja uusitteko aina oletuksena pultit & aluslevyt ?
Comment