Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A5 s-line ulkopaketti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A5 s-line ulkopaketti

Mitäs kaikkea tuohon pakettiin sisältyy? Käsittääkseni omassa ei tuota ulkopakettia ole mutta alusta tuntuu tosi jämäkältä, ainakin huomattavasti napakampi kuin 1.8T:ssa mitä kävin myös koeajaa vai onko eri koneisissa eri alustat? Voihan olla, että aikasempi omistaja on siihen jotain viritelly. Ei kylläkään ole mitenkään madalletun näköinen, joku 12cm helmasta maahan kuskin oven kohdalla.

S-line ulkopaketti ja S-line urheilualusta on mun käsittääkseni erillisiä varusteita. Voi olla että sulla on S-line urheilualusta vaikkei ulkopakettia olisikaan. Mulla on tuo sporttialusta ja oon kyllä ollut äärimmäisen tyytyväinen.

Comment

Jämäkämmät iskarit ovat nimeltään urheilullinen alusta ja sen on voinut erikseen listasta raksia. Jos urheilulliseen alustaan on raksittu vielä s-line alusta niin auto on sentin matalampi.

Suomiautoissa S-line ulkopaketti sisältää etupuskurin, takapuskurin sekä merkit listoihin. Kaikki suomiautot on varustettu jo valmiiksi S-line sivuhelmoilla

Comment

Mistä tunnistaa sline ulkopaketin 2008? Ei oikein selkeetä eroa näy ainakaan kuvahaulla..

Comment

Working...
        X